Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Προγραμματισμός προσλήψεων – Συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου στο δήμο Καβάλας

Προγραμματισμός προσλήψεων  – Συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου στο δήμο ΚαβάλαςΤον προγραμματισμό προσλήψεων προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των υπηρεσιών του δήμου Καβάλας, κατά πλειοψηφία ενέκρινε το δημοτικό συμβούλιο αλλά και την απασχόληση 56 καθαριστριών σχολικών κτιρίων με 10μηνη σύμβαση έργου ενέκρινε ομόφωνα το σώμα στη συνεδρίαση της Πέμπτης.
Ειδικότερα, αναφορικά με τον προγραμματισμό πρόσληψης προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την αντιμετώπιση εποχικών, περιοδικών και πρόσκαιρων αναγκών του έτους 2013, αυτός αφορά στην υπηρεσία καθαριότητας – στην τεχνική υπηρεσία – στις δημοτικές ακτές. Προκειμένου να διασφαλισθεί η καλή και ομαλή λειτουργία και η επάρκεια της υπηρεσίας καθαριότητας του δήμου, απαιτείται η ενίσχυση του υφιστάμενου προσωπικού με έκτακτο, με
συμβάσεις εργασίας διάρκειας οκτώ μηνών από τους εξής απασχολούμενους:
•Εξήντα έξι (66) Υ.Ε. εργατών καθαριότητας
•Ενός (1) Δ.Ε. χειριστή μηχανημάτων έργου (Προωθητήρα γαιών)
•Δύο (2) Δ.Ε. μηχανοτεχνιτών βαρέων οχημάτων
•Ενός (1) Δ.Ε. τεχνίτη αμαξωμάτων
•Δέκα (10) Δ.Ε. οδηγών απορριμματοφόρων
Το κόστος των αποδοχών μαζί με τις εργοδοτικές εισφορές ανέρχεται στο ποσό των 966.720 ευρώ.
Επίσης, προκειμένου να διασφαλιστεί η καλή, ομαλή και ασφαλή λειτουργία των δημοτικών ακτών Καβάλας κατά την καλοκαιρινή περίοδο του έτους 2013 (1η Ιουνίου έως 31η Αυγούστου), απαιτείται η πρόσληψη πέντε (5) ναυαγοσωστών/τριών και τριών (3) νοσηλευτών/τριών. Το κόστος των αποδοχών μαζί με τις εργοδοτικές εισφορές ανέρχεται στο ποσό των 40.800 ευρώ.
Προκειμένου να καλυφθούν αυξημένες ανάγκες καλύτερης ανταπόκρισης της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων στα έργα χρηματοδότησης ΕΣΠΑ, τόσο στη φάση ωρίμανσης των έργων που προτείνονται όσο και στη φάση διοικητικής παρακολούθησης υλοποίησης αυτών των έργων, απαιτείται η πρόσληψη:
•Ενός (1) Π.Ε. Αρχιτέκτονα Μηχανικού
•Ενός (1) Π.Ε. Πολιτικού Μηχανικού
•Ενός (1) Π.Ε. Ηλεκτρολόγου Μηχανικού
Το κόστος των αποδοχών μαζί με τις εργοδοτικές εισφορές ανέρχεται στο ποσό των 36.000 ευρώ.
Επιπλέον, το συμβούλιο λαμβάνοντας υπόψη την πρόταση της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Ανάπτυξης, ενέκρινε την αναγκαιότητα πρόσληψης δύο στελεχών για τη λειτουργία των Συμβουλευτικών Κέντρων, με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου για ένα (1) έτος με δυνατότητα παράτασης μέχρι και τη λήξη του έργου, οι ειδικότητες των οποίων θα είναι :
•Μία (1) θέση με ειδικότητα ΠΕ Νομικής
•Μία (1) θέση με ειδικότητα ΠΕ Κοινωνιολόγων / Κοινωνικής Πολιτικής.
Τέλος, με δεδομένο ότι οι δήμοι αναλαμβάνουν από την έναρξη του σχολικού έτους 2013-2014 τη σύναψη των συμβάσεων μίσθωσης έργου για την καθαριότητα των σχολικών μονάδων, εγκρίθηκε ομόφωνα από το σώμα η αναγκαιότητα της πρόσληψης πενήντα έξι (56) φυσικών προσώπων με σύμβαση μίσθωσης έργου και συνολική διάρκεια δέκα (10) μηνών για την καθαριότητα των σχολικών κτιρίων, εφόσον οι ανάγκες δε δύναται να καλυφθούν από το υπάρχον προσωπικό.
Το ύψος της συνολικής δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 205.000 ευρώ. Ειδικότερα: για την καθαριότητα της Α/θμιας Εκπαίδευσης στο ποσό των 73.000 ευρώ και για την καθαριότητα της Β/θμιας Εκπαίδευσης στο ποσό των 132.000 ευρώ. Τα ανωτέρω ποσά θα καλυφθούν με αναμόρφωση του προϋπολογισμού, ύστερα από επιχορήγηση του Υπουργείου Εσωτερικών.
proininews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου