Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Προετοιμασία των ισραηλινών εγκαταστάσεων για την υποδοχή των F-35

sf-35aΗ Αεροπορία του Ισραήλ προετοιμάζεται να παραλάβει το πρώτο από τα δεκαεννιά Διακλαδικά Μαχητικά Αεροσκάφη F-35, τα οποία θα γίνουν η στρατηγική αιχμή του δόρατος της IAF, και τριάντα προηγμένα ιταλικά εκπαιδευτικά αεροσκάφη M-346 για τη νέα γενιά πιλότων οι οποίοι μια μέρα πρόκειται να πετάνε με τα αμερικάνικα “αόρατα” μαχητικά αναφέρει η ιστοσελίδα limitofadvance.wordpress.com .
Το F-35, το οποίο αναπτύσσεται από τη Lockheed Martin και την βρετανική BAE Systems, δεν αναμένεται να παραδοθεί πριν το 2016 αλλά η IAF, θα πρέπει να οικοδομήσει μία ολόκληρη υποδομή για να συντηρήσει τα μαχητικά αεροπλάνα, όταν τα F-35 θα τεθούν σε επιχειρησιακή ετοιμότητα.
Σε αυτό περιλαμβάνεται η επιλογή μίας βάσης απ’όπου η πρώτη Μοίρα θα επιχειρεί και να κατασκευαστούν υπόστεγα, υπόγεια καταφύγια και εγκαταστάσεις συντήρησης.
Το Ισραήλ, τον Οκτώβριο του 2010, έχει υπογράψει σύμβαση αξίας 2,75 δισεκατομμυρίων δολαρίων
για την αρχική παραγγελία δεκαεννιά μαχητικών F-35, και η IAF είναι πρόθυμη να παραγγείλει μαχητικά για ακόμη μια Μοίρα.
Συνολικά, η IAF επιθυμεί τουλάχιστον 75 F-35 -με κόστος πάνω από 15,2 δισ. δολ.- ώστε να διατηρήσει την μακροχρόνια αεροπορική υπεροχή της στην Μέση Ανατολή για τις επόμενες δύο δεκαετίες.
Τα επόμενα χρόνια, τα κύρια μαχητικά αεροσκάφη της IAF, το F-16 Fighting Falcon και το F-15 Eagle, όπου κάποια από αυτά είναι επιχειρησιακά για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, θα είναι παρωχημένα. Αυτή τη στιγμή η ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία διαθέτει, ως μαχητικά πρώτης γραμμής, 27 F-15I “Raam” και 102 F-16I “Sufa”.
Τα παραπάνω μαχητικά υποστηρίζονται από 72 F-15A/D και 224 F-16A/D, τα οποία σχηματίζουν την ραχοκοκκαλιά της IAF, καθιστώντας το Ισραήλ τον δεύτερο μεγαλύτερο χρήστη μαχητικών F-16 μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής (ΗΠΑ).
Το πολλαπλού ρόλου F-35, με τους προηγμένους συστήματα κινητήρες, ραντάρ, πυραύλους και ηλεκτρονικά, θα αντικαταστήσει αυτά τα παλιά μαχητικά άλλα δεν θα μεγαλώσει τον στόλο την IAF.
O ενθουσιασμός του Ισραήλ για το F-35 έχει μετριαστεί από τις επαναλαμβανόμενες αστοχίες του προγράμματος εξέλιξης, και τις υπερβάσεις κόστους οι οποίες έχουν καθυστερήσει το πρόγραμμα παραγωγής της LM και δημιουργούν αμφιβολίες σχετικά με τις ημερομηνίες παράδοσης.
Και το κόστος του κάθε αεροσκάφους συνεχίζει να αυξάνεται. Η αρχική εκτίμηση του Πεντάγωνου των ΗΠΑ των 395,7 δισ. δολ. για ανάπτυξη και παραγωγή 2443 μαχητικών F-35 στα μέσα του 2030, είναι κατά 70 τοις εκατό ανεβασμένη από την αρχική σύμβαση που υπογράφηκε το 2001 με την LM.
Το Ισραήλ πιέζει το Πεντάγωνο και τη LM να του επιτρέψουν να τοποθετήσει ισραηλινό ηλεκτρονικό εξοπλισμό, που θα συμπεριλαμβάνει ηλεκτρονικά αντίμετρα, συστήματα ελέγχου, επικοινωνίες και δίκτυα δεδομένων, ώστε να ενσωματώσει ισραηλινής κατασκευής οπλικά συστήματα στα F-35 που θα αγοράσει.
Εν τω μεταξύ, η IAF ετοιμάζεται να εντάξει τα 30 εκπαιδευτικά αεροσκάφη M-346 της Alenia Aermacchi τα οποία αποκτήθηκαν μέσω μίας σύμβασης αξίας 1 δισ. δολ. το 2012. Τα αεροσκάφη αυτά θα αντικαταστήσουν τα εκπαιδευτικά A-4 Skyhawk της Douglas τα οποία αποκτήθηκαν από την IAF την δεκαετία του 1970. Τα πρώτα εννιά M-346 έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν το καλοκαίρι του 2014. (defencenet)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου