Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

"Σoκ από τις δολοφονίες γυναικών στην Τουρκία"

32cba6c6a88b585146eb16e6a7fe926e LΟ Γιουσούφ Ντιλεκτσί, πατέρας της Γκιονούλ Τ. η οποία δολοφονήθηκε προχθές με μαχαιριές από τον άντρα της που ήθελε να χωρίσει, δηλώνει: «Ζήτησα προστασία, δεν έδωσαν. Σεσημασμένος ήταν, κόλλησε πάνω μας. Έτσι όπως πάει δεν τελειώνουν οι δολοφονίες γυναικών».
Η Πλατφόρμα ¨Θα σταματήσουμε τις δολοφονίες γυναικών¨ επισκέφτηκε το σπίτι της οικογένειας της Γκιονούλ Τ., και άφησε κόκκινα γαρύφαλλα μπροστά στην πολυκατοικία όπου συνέβη η δολοφονία.
Πριν από την επίσκεψη των γυναικών, είχε φτάσει εκεί η πονεμένη μάνα η Σουλτάν Ντιλεκτσί η οποία έπαθε νευρική κρίση. Η Ντιλεκτσί μετά βίας ηρέμησε, μη μπορώντας να συγκρατήσει τα δάκρυα της.
Ο πατέρας Ντιλεκτσί παραπονέθηκε πως δεν λήφθησαν τα αναγκαία μέτρα για να μην δολοφονηθεί η κόρη του και είπε:
«Η κόρη μου 9 μήνες τώρα ήταν στο σπίτι μου. Αυτός είχε κολλήσει στο γιακά μας. Συνεχώς ερχόταν και ήθελε να τη δει. Εγώ δεν ήθελα και με απείλησε. Εγώ δουλεύω ως βραδινός φύλακας σε μια οικοδομή. Αυτός πριν να γυρίσω εγώ στο σπίτι, μόλις βγήκε η γυναίκα μου, ήρθε στις 6.30 και σκότωσε την κόρη μου. Αργότερα επικοινώνησε με τον γιό μου και του είπε πως σκότωσα την αδερφή σου. Ακόμη κι αν επέλθει δικαιοσύνη, τι νόημα έχει πια;»
Ο αδερφός της ο Χασάν Ντιλεκτσί ανέφερε πως ο πόνος τους είναι μεγάλος και ότι «Εάν είναι να βγουν οι αναγκαίοι νόμοι ας βγουν. Είδα τον πόνο που τράβηξε η αδερφή μου. Ζητώ με την στήριξη σας να επέλθει η δικαιοσύνη». Ο Κενάν Ντιλεκτσί-ξάδερφος του θύματος είπε πως είναι ανάγκη να συνειδητοποιηθεί η ίδια η κοινωνία και ότι «Μετά τον θάνατο της γυναίκας τις σημασία έχει κι αν επέλθει η δικαιοσύνη;».
 (tourkikanea, newsbomb)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου