Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Αχ ρε Σκουρλέτη τι μου κάνεις!

Τι έπαθα σήμερα το βράδυ ο καψερός;
Κλαυσίγελος …
Που λέτε, μπερδεύτηκε η μάνα μου με τον αποκωδικοποιητή, και επειδή δεν έβρισκε τον Σουλεϊμάν, ή δεν ξέρω ‘γω τι άλλο βλέπει, έκατσε και είδε Ευαγγέλατο!
Και την πλήρωσα εγώ.
Χωρίς να φταίω σε τίποτα.
 
Η όλη κατάσταση μου θύμισε το 2002, τότε που εξάρθρωναν την 17 Ν, και που ο καθένας από εμάς έπεφτε καθημερινά από τα σύννεφα, συνειδητοποιώντας ότι ο τρομερός κίλερ δεν είναι κάποιος απόμακρος γίγαντας, αλλά ο διπλανός μας, που δουλεύει στο συνεργείο της γειτονιάς.
Και την ώρα που τους μάζευαν από τις παραλίες και τα νησιά, η μάνα μου είχε τρομοκρατηθεί μη τυχόν μαζέψουν κι εμένα, και πέταξε (χωρίς να μου το πει) όλα τα βιβλία που είχα μαζέψει επί χρόνια, τα περισσότερα από τα οποία ήταν «αριστερόστροφα».
Είχε πειστεί από τα κανάλια, ότι η αστυνομία κάνει ντου στα σπίτια και μαζεύει όλους όσους διαβάζουν Τρότσκι, Μαρκούζε, Καστοριάδη, κλπ.
Παράλληλα πέταξε και κάτι  μπλουζάκια που είχα με στάμπα τον Τσε, ένα φλιτζάνι με την εικόνα του Άρη, και μια αφίσα που είχα του… Χατζηπαναγή (μπερδεύτηκε η Χριστιανή και τον πέρασε για αντάρτη).
Είναι και μεγάλη γυναίκα, έχει κατάλοιπα από την κατοχή, τον εμφύλιο, και την χούντα, οπότε και την δικαιολόγησα.
Σήμερα όμως τρελάθηκε!
Άκουσε στον Σκάι τον Ευαγγελάτο και την Καλογεροπούλου να αναλύουν Σκουρλέτη, και κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό.
Πήγε λοιπόν και μάζεψε όλα τα σκουπόξυλα, όλα τα μπουκάλια μπύρας, και όλες τις βαζελίνες, μη τυχόν και μπουκάρει ο …. Δένδιας στο σπίτι και την περάσει για αναρχοαυτόνομη!
Μέσα στην παραζάλη της πέταξε και κάτι Προδέρμ που είχε!
Μιλάμε ότι έπαθε κλακάζ! 
Άκουσε και κάπου ότι ο Παπακωνσταντίνου κυκλοφορεί με περούκα για να μην τον αναγνωρίσουν, θυμήθηκε ότι είναι παλιά Πασοκτσού, και έψαχνε να κρυφτεί στο… πλυσταριό της ταράτσας.
Εκεί την βρήκε, και με πήρε τηλέφωνο ο πατέρας μου και μου ζήτησε να τρέξω να την μαζέψω, διότι μέσα στον πανικό της πέταξε στα σκουπίδια  και ένα παλιό ραδιοκασετόφωνο, θεωρώντας το … ραδιοφωνικό σταθμό!
Και όχι κι ότι ο μπαμπάς μου πάει πίσω… αυτός ανησυχούσε πως τώρα, χωρίς το εν λόγω ραδιοκασετόφωνο δεν θα μπορεί να πιάνει ντόυτσε βέλλε, και τι θα κάνουμε που σύμφωνα με τον Πάντζα και τον Κουράκη θα χρεοκοπήσουμε οσονούπω, και θα μας επιτεθούν οι Τούρκοι.
Για να μην σας πω για τα σακιά με τις φακές που αγόρασαν πριν τις εκλογές επειδή πείστηκαν από τον Χαϊκάλη!
Μιλάμε για σουρεαλιστικές καταστάσεις….
Αχ ρε Σκουρλέτη τι μου κάνεις!
Strange Attractor

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου