Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

ΠΑΟΚ: Παρουσιάστηκε ο Κώστας Κατσουράνης


Παρουσία του προέδρου Ζήση Βρύζα, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ παρουσίασε το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα και αρχηγό της εθνικής, Κώστα Κατσουράνη. Ο Ζήσης Βρύζας είπε για την απόκτηση του διεθνή άσου αρχικά: «Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, όλοι ξέρετε για τι ακριβώς πρόκειται. Κρίθηκε ότι μπορεί να μας βοηθήσει. Είμαι χαρούμενος που σήμερα είναι δίπλα μου. Πιστεύω θα βοηθήσει μαζί με τους παίκτες να ?χτίσουμε? την ομάδα που θέλουμε».
Ο Κώστας Κατσουράνης που θα αγωνίζεται με το Νο 28 στη φανέλα, από την έναρξη του δεύτερου
γύρου ξεκίνησε τις δηλώσεις του με την εξής τοποθέτηση:

«Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ. Δεν μου αρέσει να υπόσχομαι συνήθως. Ο καθρέφτης είναι το γήπεδο. Εκεί θα δώσω το 100% για να δικαιώσω τους ανθρώπους που με έφεραν εδώ. Ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα. Υπάρχουν καλές ιδέες. Θα προσπαθήσω να γίνω μέρος του συνόλου για να φτάσει ψηλά η ομάδα. Θα προσπαθήσω να βοηθήσω τα νέα παιδιά. Έχει πολύ καλούς νεαρούς ποδοσφαιριστές η ομάδα. Εγώ θα προσπαθήσω να τους βοηθήσω στο κομμάτι που μπορώ και στο τι είναι το ποδόσφαιρο όπως το αντιλαμβάνομαι. Πρέπει να πάμε βήμα-βήμα. Να πάρουμε την πρώτη θέση στα πλέι οφ, αν και το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμα. Από τη στιγμή που θα παίξεις προκριματικά για το Τσάμπιονς Λιγκ, είναι νωρίς να πούμε τι θα γίνει. Αν συμβεί αυτό, θα έχουμε τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε τους ομίλους».

 ΑΜΠΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου