Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Παπαδόπουλος: « Δεν αμφισβητείται η πρόκριση μας» – Αιχμές Ενσαλίβα για κάποιους της ΑΕΚ

Παπαδόπουλος: « Δεν αμφισβητείται η πρόκριση μας» – Αιχμές Ενσαλίβα για κάποιους της ΑΕΚ
Ο Νίκος Παπαδόπουλος μετά τη μεγάλη πρόκριση επί της ΑΕΚ, τόνισε τα εξής: « Νομίζω ότι αν δούμε και τα δυο παιχνίδια συνολικά, αξίζαμε την πρόκριση. Αυτό πιστεύω. Ήμασταν πολύ καλοί στους δυο αγώνες, σήμερα ήμασταν εξαιρετικοί στην άμυνα. Η ΑΕΚ είχε κάποιες καλές στιγμές αλλά όσο περνούσε ο χρόνος ήταν υπέρ μας. Διαλέξαμε να πάμε σε αργό ρυθμό στο πρώτο ημίχρονο και αυτό μας βοήθησε. Στη συνέχεια πρόσθεσε:
« Σέβομαι την ΑΕΚ από μικρό παιδί, είναι μεγάλη ομάδα και δε θα πω περισσότερα για το ματς. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου που τα έδωσαν όλα και πήραν μια πανάξια πρόκριση. Η διακοπή θα μας κάνει καλό για να ξεκουραστούμε και στη συνέχεια θα δουλέψουμε για να είμαστε δυνατοί στο
πρωτάθλημα. Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι ότι καλύτερο για την ΑΕΚ».
*Αιχμές Ενσαλίβα για κάποιους της ΑΕΚ
Ο Ενσαλίβα ήταν το πρόσωπο του αγώνα. Πέτυχε το γκολ πρόκρισης του ΑΟΚ, απέναντι στην πρώην του ομάδα. Στις δηλώσεις του δεν παρέλειψε να αφήσει αιχμές για κάποιους που ήθελαν να του κάνουν κακό. Τόνισε χαρακτηριστικά.
«Ήταν το πιο περίεργο συναίσθημα που έχω νιώσει. Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής. Έχω φίλους στην ΑΕΚ και δεν πανηγύρισα το γκολ γιατί σέβομαι τον κόσμο της. Όμως, υπήρχαν άνθρωποι μέσα στην ομάδα που ήθελαν να μου κάνουν κακό. Σε αυτούς αφιερώνω το γκολ μου. Ξέρουν αυτοί σε ποιους αναφέρομαι. Για τους οπαδούς της ΑΕΚ νιώθω ευγνωμοσύνη για όσα μου προσέφεραν…», ήταν τα λόγια του. Ο Ενσαλίβα σκόραρε για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι με τη φανέλα του ΑΟΚ. Είχε σημειώσει γκολ- πέναλτι στο ματς που πέρασε με τη Δόξα Δράμας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου