Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

«Έχω πολιτική αυτονομία εγώ»


 


Απαντήσεις για την αποχώρησή του από το ΠΑΣΟΚ και την εικόνα που θα έχει αύριο το κόμμα της Ιπποκράτους, έδωσε σε συνέντευξη του στο MEGA την Κυριακή το πρωί, ο Μίμης Ανδρουλάκης, ο οποίος ανεξαρτητοποιήθηκε από την κοινοβουλευτική του ομάδα την περασμένη Πέμπτη.
Ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, τόνισε ότι στα δύσκολα ήταν πάντα μπροστά, με μεγαλύτερή του στιγμή τη δικτατορία, όπου όλοι οι άλλοι κρυβόντουσαν, όπως είπε, απαντώντας σε ερώτηση για το αν – σύμφωνα με τα λεγόμενα της γενικής γραμματέως του ΚΚΕ, Αλέκας Παπαρήγα – είναι
αυτός που πάντα στα δύσκολα την «κάνει». Επεσήμανε μάλιστα, ότι όλες αυτές οι κατηγορίες είναι μακριά από εκείνον.
«Δεν θέλω να εμπλακώ στην κρίση του ΠΑΣΟΚ γιατί δεν με αφορά. Επίκεινται εξελίξεις και βρέθηκα στο επίκεντρο αυτής της άνευ αρχών διελκυνστίδας. Μπορώ να βοηθήσω στον μετασχηματισμό του κόμματος με τις ιδέες μου και όχι με πράξεις», είπε χαρακτηριστικά.
Σε ερώτηση για τον λόγο που τον οδήγησε να φύγει από το ΠΑΣΟΚ απάντησε: «Δεν είμαι έξω από το ΠΑΣΟΚ. Είχα μία πολιτική αυτονομία και υποχρεώνομαι με βάση την εξέλιξη των πραγμάτων να το κάνω και τυπικά για να μην εμπλακώ στην άνευ αρχών αντιπαράθεση».
«Εγώ δεν είμαι κοντά ούτε στον Βενιζέλο ούτε στον Λοβέρδο. Τι είναι για μένα αυτοί; Έχω πολιτική αυτονομία εγώ», τόνισε ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, ενώ όπως επεσήμανε το ΠΑΣΟΚ πρέπει να ξεπεράσει τον εαυτό του και να γυρίσει σελίδα.
«Όταν βαδίζουμε σε τεντωμένο σκοινί πρέπει να δείχνουμε μία αυτοσυγκράτηση για το πότε θέτουμε τέτοια ζητήματα», ανέφερε χαρακτηριστικά, απαντώντας στα όσα λέγονται περί αντικατάστασης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελου Βενιζέλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου