Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Αντίθετοι με την αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί της Πιερίας


Να μην συναινέσουν στην εφαρμογή του μέτρου της αξιολόγησης, που υποβαθμίζει το ρόλο του εκπαιδευτικού κάλεσαν τους δασκάλους και τους καθηγητές της Πιερίας το απόγευμα της Τετάρτης, οι ηγεσίες της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης.
Πρόκειται για μια μορφή αξιολόγησης την οποία απέρριψαν από την αρχή οι Ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, καθώς δεν υπήρξε ουσιαστικός διάλογος με τα στελέχη της εκπαίδευσης, αλλά ζητείται στην ουσία από τους καθηγητές και τους δασκάλους να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο, χωρίς καμία ουσία, ενώ την ίδια στιγμή γίνονται απίστευτες περικοπές στην εκπαίδευση και διαλύεται
κατά συνέπεια το δημόσιο σχολείο. Μάλιστα με αποφάσεις τους οι δύο Ομοσπονδίες έχουν καλέσει τα μέλη τους να μην συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο του Υπουργείου Παιδείας καθώς εκτιμούν ότι πίσω από αυτό υποκρύπτεται η λήψη αντιεκπαιδευτικών μέτρων.
Βέβαια, το Υπουργείο Παιδείας, σε μια διαδικασία να προλάβει τις αντιδράσεις, με εγκύκλιό του που απέστειλε στα σχολεία, διαβεβαιώνει ότι η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα είναι ανώνυμη και πως δεν θα γίνεται καταγραφή κανενός προσωπικού στοιχείου ταυτότητας του εκπαιδευτικού που το συμπληρώνει.
Μάλιστα, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νίκος Παπαχρήστος υπογράμμισε μεταξύ άλλων κατά τη χθεσινή ενημέρωση, ότι "είναι προκλητικό το Υπουργείο να διατείνεται πως ενδιαφέρεται για τη βελτίωση και την ποιοτική αναβάθμιση παρεχόμενης εκπαίδευσης και παράλληλα επιβάλλει τραγικές περικοπές στην εκπαίδευση, διαλύοντας το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνοντας τους εκπαιδευτικούς. Με την πράξη αυτή το υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να εξασφαλίσει συναίνεση στη βάρβαρη πολιτική των μνημονίων", σημείωσε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος Κομνηνός Μαντάς τόνισε πως οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εκφράζονται, δημοκρατικά, από τα εκλεγμένα όργανα του συνδικαλιστικού κινήματος, σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, έχουν θέσεις και προτάσεις για την αξιολόγηση - αποτίμηση του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου, θέσεις που έχουν βγει από μαζικές διαδικασίες, επιστημονικά συνέδρια και τη διεθνή εμπειρία και βρίσκονται στη διάθεση των αρμοδίων φορέων".
Επιπλέον, υπογράμμισε, ότι οι εκπαιδευτικοί είναι που βιώνουν την σημερινή κατάσταση με τον πιο σκληρό, άδικο και ανάλγητο τρόπο, λέγοντας πως αφήνουν την πίκρα τους και την οργή του έξω από τη διδακτική ώρα, παλεύοντας μαζί με τα παιδιά του ελληνικού λαού. Όπως ανέφερε δεν είναι διατεθειμένοι σε καμία περίπτωση να δεχθούν άλλα τετελεσμένα, άλλη επιβολή, άλλη υποβάθμιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου