Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΑΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΔΕ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΔΑΚΕ

 Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

     Μέσα στο χρονικό διάστημα των δύο μνημονιακών ετών η ελληνική κοινωνία χρεοκόπησε, η οικονομία κατέρρευσε και οι Έλληνες πορεύονται έναν πραγματικό Γολγοθά, χωρίς να είναι ορατή η προσδοκία της Ανάστασης.
     Ανταποκρινόμενος τώρα  στο πάγιο κοινωνικό αίτημα της ανανέωσης  σε  ιδέες, νοοτροπίες και συμπεριφορές που πόνεσαν και πλήγωσαν, αισθάνομαι την υποχρέωση να αγωνιστώ για την ουσιαστική στήριξη του εκπαιδευτικού και της  δημόσιας εκπαίδευσης. Ο καθημερινά αυξανόμενος ρυθμός συσσώρευσης προβλημάτων καθιστά σήμερα περισσότερο παρά ποτέ επιτακτική την ανάγκη να συμβάλλουμε στην ενότητα του κλάδου, χωρίς αστερίσκους, εισαγωγικά και υποσημειώσεις, με
όρους πραγματικής αλληλεγγύης, ειλικρίνειας και συντροφικότητας, προκειμένου να διεκδικήσουμε με επιτυχία την επίλυσή τους.
      Πιστεύω, όμως, ότι η πολιτική τάξη που ευθύνεται για την κατάντια του εκπαιδευτικού μας συστήματος οφείλει να υπερβεί θαρραλέα τις κομματικές συμπληγάδες, να αξιοποιήσει δημιουργικά τις ιστορικές μνήμες και να βρει επιτέλους το δρόμο που πάει μπροστά με το λαό ενωμένο. Ο ιστορικός χρόνος έχει πλέον ξεφύγει από τις πολιτικές παγίδες που τον θέλουν αιχμάλωτο.

                                  Φίλες και φίλοι
       Δραστηριοποιούμαι στα θεσμοθετημένα όργανα του κλάδου ως αιρετός του ΠΥΣΔΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ από το 2002 και τα δώδεκα τελευταία χρόνια ως αν. Αιρετός στο ΚΥΣΔΕ. Πρωταρχικό μου μέλημα είναι η προάσπιση της αξιοπρέπειας και των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων μου.
       Με τη συνεχή παρουσία μου, τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου 'επιβάλλω' τη νομιμότητα και τη διαφάνεια στις αποφάσεις των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.
       Αναδεικνύω τις αυθαιρεσίες της Διοίκησης, ενημερώνοντας έγκυρα και έγκαιρα τους συναδέλφους και παράλληλα προτείνοντας τρόπους σωστής αντιμετώπισης των προβλημάτων τους.                                     
       Δεν χρησιμοποίησα ποτέ το θεσμό του αιρετού για την ικανοποίηση των προσωπικών μου φιλοδοξιών, τιμώντας έτσι το δημόσιο σχολείο από τη θέση του ενεργά μαχόμενου εκπαιδευτικού.
        Η απόφασή μου να είμαι ξανά υποψήφιος για τη θέση του αιρετού ΚΥΣΔΕ απορρέει από την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μέχρι σήμερα μου δείχνετε.
        Θα τολμήσω για άλλη μια φορά να ζητήσω τον ένα σταυρό, υποσχόμενος ότι  στα δύσκολα χρόνια που έρχονται θα σας εκπροσωπήσω με ανθρωπιά, ευαισθησία, διαφάνεια, αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα.

                                                                             ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ

                                                                                   ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΑΓΗΣ
                                                                                               ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου