Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Ι. Σαββίδης: Πρέπει να στραφείτε στη Ρωσία-Και η Μπαρτσελόνα θα έβγαινε δεύτερη στην Ελλάδα. ΒΙΝΤΕΟ: Υμνος του ΠΑΟΚ απο τον Παρίδη

Για όλους και για όλα μίλησε ο Ι. Σαββίδης στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Συνεδριακό Κέντρο "Ιωάννης Βελλίδης". Τόνισε την εκτίμησή του στο πρόσωπο του Α. Σαμαρά και αναρωτήθηκε γιατί είμαστε προσκολλημένοι σε συμμαχίες, ανέφερε χαρακτηριστικά το ΝΑΤΟ, που δεν μας έχουν λύσει κανένα πρόβλημα αντί να στραφούμε προς άλλους πιο φερέγγυους συμμάχους, εννοώντας τη Ρωσία. Μέχρι και για τη Μέρκελ ρωτήθηκε για να απαντήσει: "κρίμα που δεν είναι Ελληνίδα" από την άποψη ότι εκφράζει δυναμικά τα συμφέροντα του λαού της

Όσον αφορά το αθλητικό κομμάτι εμφανίστηκε έτοιμος να οδηγήσει τον ΠΑΟΚ στην κορυφή και να
τα βάλει με τον Ολυμπιακό. Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ έδειξε έτοιμος να βάλει τον ΠΑΟΚ σε ρόλο πρωταγωνιστή στο ελληνικό στερέωμα προχωρώντας ακόμη και σε ρήξεις με κατεστημένες καταστάσεις χρόνων.

Ο ομογενής επιχειρηματίας αναφέρθηκε, ακόμη, στην στρατηγική που θα χαραχτεί στο μεταγραφικό μέτωπο, το νέο γήπεδο, τους νεαρούς ποδοσφαιριστές, την Εθνική ομάδα και το κεφάλαιο Ζαγοράκης.

Πριν την έναρξη της ομιλίας του, δόθηκε στους δημοσιογράφους ένας φάκελος με τοποθετήσεις του. Ενδιαφέρον παρουσιάζει μία τοποθέτηση του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τις προοπτικές του "Δικεφάλου". Εκεί γράφει:

"Ηδη από την πρώτη μας συνάντηση με τον πρόεδρο είπα ότι η ομάδα δεν πρέπει να παίζει "κάπως". Και σε μένα και στην ομάδα, με την οποία δουλεύω, πάντοτε θέτω τον στόχο να είμαστε οι καλύτεροι στον τομέα μας".

Σε άλλο μήνυμά του στον φάκελο που μοιράστηκε ο Σαββίδης γράφει:

"Προς το παρόν το κεντρικό καθήκον ενώπιον μας είναι η διάσωση του ΠΑΟΚ... Σχεδιάζω να έχω ενεργό συμμετοχή στην διαμόρφωση της ομάδας και την στρατηγική της. Είναι κατανοητό ότι η απόκτηση παικτών δεν μπορεί να γίνει χωρίς την έγκρισή μου. Είναι φυσικό ότι την διαχείριση θα την έχουν οι ειδικοί, τρέφω συμπάθεια προς τον πρόεδρο της ομάδας και είμαι πεπεισμένος ότι θα δουλέψουμε καλά μαζί".

Η αρχική τοποθέτηση του Ιβάν Σαββίδη ανέφερε τα εξής:

"Πρώτα από όλα θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη για τη διερμηνεία. Ισως γρήγορα να μην το χρειαζόμαστε καν. Θα δείτε πολλά πράγματα στο μέλλον. Ενημερώνομαι συνεχώς από εσάς. Ο στόχος μου είναι να είμαι ενήμερος για όσα συμβαίνουν στον ΠΑΟΚ ώστε ο ΠΑΟΚ να μην βρίσκεται έξω από το ελληνικό πρωτάθλημα και να συμμετάσχει ενεργά στην αθλητική ζωή της Ελλάδας"

Στη συνέχεια μίλησε για το αν ο ΠΑΟΚ θα κοντράρει άμεσα τον Ολυμπιακό:

"Είναι δύσκολο να το προσδιορίσω, θα ήθελα να είναι και φέτος. Δεν θα ήταν σωστό σκεφτόμαστε έτσι. Το είπα και στον Βρύζα ότι για μένα δεν υπάρχει δεν υπάρχει δεύτερη θέση. Θέλουμε ομάδα που θα καταλαμβάνει την πρώτη θέση. Ισως αν είχα έρθει το 2006 ο Ολυμπιακός να είχε χάσει την 1η θέση".

Για τη συγκεκριμένη συνέντευξη Τύπου:

"Πρέπει διαλέξω τον διάλογο και είμαι έτοιμος να απαντήσω, μόνο θα ήθελα να σας παρακαλέσω οι ερωτήσεις να βρίσκονται στο πλαίσιο της ηθικής του ΠΑΟΚ. Υπάρχουν κάποια ερωτήματα, στα οποία εμείς λόγω κάποιων καταστάσεων, να μη μπορέσουμε να δώσουμε μία πλήρη απάντηση. Η συζήτηση θα είναι ειλικρινής.

Εχετε συγκεντρωθεί εδώ γιατί αυτή η ΠΑΕ δε μπορεί να συγκριθεί με το πατριωτικό καμίας άλλης ομάδας. Εγώ δε μπορώ να είμαι εξαίρεση, μελετώ τον ΠΑΟΚ και υπολογίζω σε αυτήν την πρόκληση, να μην απογοητευθώ και δε θα απογοητευθούν και αυτοί που περιμένουν τις θετικές αλλαγές στον ΠΑΟΚ. Η ιστορία του ΠΑΟΚ δεν ξαναγράφεται αλλά θέλω να φέρω ξανά τις επιτυχίες. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα συστατικά, θα μας κάνουν ευτυχισμένοι και αυτοί που θέλουν την τύχη του ΠΑΟΚ.

Αν κάποιος ανησυχεί και αγαπάει την ομάδα, να το διατυπώσει, όποιος δε μας αγαπάει, έχει το δικαίωμα να το κάνει. Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής, θα απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση σας. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Πιστεύω να πάρετε σωστές απαντήσεις για όλα τα ζητήματα".

Για την ελληνική του καταγωγή:

"Εμένα με συνδέουν με την Ελλάδα όχι οι εταιρικές σχέσεις με τη Ρωσία. Είμαι απόγονος των Βυζαντινών Ελλήνων, είμαι Πόντιος και πιστέψτε με, είμαι Ελληνας ίσως και περισσότερο από εσάς. Ακόμα και στη Σοβιετική Ενωση, ζούσαμε, αναπνέαμε και η Σοβιετική Ενωση μας έδωσε τη δυνατότητα να μελετήσουμε την ιστορία της Ελλάδας. Η πρώτη μου λέξη ήταν μάνα και όχι μαμά. Μέχρι τα 7 μου χρόνια, μιλούσα μόνο Ποντιακά. Οπότε να μιλάμε για εταιρικές σχέσεις, ας το αφήσουμε στην άκρη."


Γιατί επέλεξε τον ΠΑΟΚ και αλλά για το 2006:

"Ημουν ειλικρινής, δεν έλεγα ψέματα. Εδώ και 20 χρόνια και παραπάνω, οι φίλοι μου λένε, τι θέλεις τον ΠΑΟΚ; Ο ΠΑΟΚ μπορούσε τόσο μοναδικά, από το 1926, αυτή η ομάδα έχει το δικαίωμα για 100ετίες έχει το δικαίωμα της συνέχειας της Κωνσταντινούπολης. Για μένα ο ΠΑΟΚ αποτελεί και κάποια ιστορική σχέση με το παρελθόν. Τα τελευταία 10 χρόνια συμμετέχω ενεργά, για αυτό σας παρακαλώ να μη μιλάμε για το τι έγινε το 2006. Δεν τον αγόρασα τότε και δεν έχει σημασία, τώρα το γιατί. Καταφέραμε να πείσουμε τη διοίκηση του ΠΑΟΚ τώρα. Ευτυχώς, οι άνθρωποι που μπόρεσαν να με ακούσουν, όπως ο κ. Βρύζας, μας είπαν ότι πράγματι τα χρήματα μας θα πάνε στην ανάπτυξη του ΠΑΟΚ και όχι στους μετόχους.

Επειδή μάλλον θα μου κάνετε την ερώτηση και για το 2006 και τώρα, τελικά τι διαθέτει ο ΠΑΟΚ; Τι μπορεί να πουλήσει; Δεν έχουμε βρει απάντηση. Οταν έρθει εκείνη η μέρα που θα πρέπει να βγάλουμε συμπεράσματα, για την ανάπτυξη του ΠΑΟΚ επί του Σαββίδη, αν αυτές οι δύο λέξεις γίνουν συνώνυμα θα είμαι ευτυχής. Εχω σκεφτεί κάποιους πόρους, έχουμε το στόχο να προετοιμάσουμε τον ΠΑΟΚ στο θέμα της υποδομής και από την άλλη, χωρίς να παραβιάζουμε αυτά που έχουν γίνει ως σήμερα, πρέπει να τα διατηρήσουμε και δεν πρέπει να μπούμε σε κατάσταση άρνησης. Πολύ προσεκτικά μπαίνω στην οικογένεια του ΠΑΟΚ. Εχω μία μεγάλη παράκληση. Για τη χθεσινή μέρα δε θέλω να συζητάω πολλά. Με ενδιαφέρει ο ΠΑΟΚ σήμερα και αύριο. Αυτός είναι ο στόχος που θέτω".

Τα χρέη του ΠΑΟΚ είναι δικά μου χρέη κι εγώ ποτέ δεν χρωστούσα σε κανέναν. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ο ΠΑΟΚ δεν θα χρωστάει σε κανέναν.

Το ποδόσφαιρο είναι ένα είδος αθλητισμού που μία φορά μπορείς να μπεις και να μην βγεις ποτέ. Δεν πρέπει να συνδέουμε την απόκτηση του ΠΑΟΚ με επιχειρηματικά συμφέροντα. Πρέπει να δηλώσω ότι στο έδαφος της Ελλάδας δεν έχω βγάλει ούτε μία δραχμή. Μπορούσα να το κάνω αλλά τα συμφέροντά μου ήταν πάντα δικά μου. Η μοίρα μου έχει συνδεθεί με τον ΠΑΟΚ".

Για τις σχέσεις Ελλάδας-Ρωσίας:

"Αν η Ρωσία φυσικά είχε σύγκρουση με την Ελλάδα τότε μάλλον δεν θα ζούσα στην Ρωσία και να μην έκανα κινήσεις ρίσκου. Πιστέψτε με οι Ρώσοι μας αγαπάνε περισσότερο από ότι οι Ελληνες αγαπούν τους Πόντιους. Εμείς θέλουμε η ρωσική αυτοκρατορία με τις τεράστιες δυνατότητες να έρθει και να βοηθήσει την Ελλάδα. Η Ελλάδα βρίσκεται μπροστά σε μία καταστροφή και σε αυτήν την περίοδο, αν η Ρωσία έρθει εδώ, η Ελλάδα μπορεί να μείνει ανεξάρτητο κράτος. Εδώ θέλω να πω ότι όλοι είδατε την έλευση της κυρίας από την Ευρώπη. Ο κ. Σαμαράς είχε επιτυχημένες συνομιλίες μαζί. Μ' αρέσει η στάση του Σαμαρά που λέει δεν θέλουμε χρήματα δώστε μας χρόνο. Και νομίζω ότι αυτό έγινε με την επίσκεψη, δόθηκε χρόνος. Ισως κι εγώ με την δική μου πράξη να θέλω να δείξω στους Ελληνες πολιτικούς είμαστε κανονικοί άνθρωποι, δεν πρέπει να μας φοβόσαστε. Πολλές φορές η Ρωσία έχει δείξει ότι είναι δίπλα στα ομόδοξα αδέρφια. Ο στόχος μου κατά κάποιο τρόπο έχει επιτευχθεί, εγώ θέλω να αλλάξω την εικόνα της Ρωσίας στα μάτια των Ελλήνων και το αντίθετο, θέλω ο ΠΑΟΚ να βγει και εκτός συνόρων και θα κάνω τα πάντα για να το πετύχω".

Για την επόμενη διοίκηση:

"Εχω πει για μία ηθική εντός του ΠΑΟΚ. Εννοούσα ότι υπάρχουν κάποια ηθικά πρότυπα που δε θα ήθελα να μιλήσω για αυτό. Θα είναι ένα πρόσωπο αξιοπρεπές. Φυσικά θα υπάρξουν αλλαγές. Δε θα ήταν σωστό και έντιμο, να μιλήσουμε για όλη τη διοικητική ομάδα και να πούμε ότι είστε όλοι ελεύθεροι να φύγετε. Εγώ είπα το εξής. Οτι δίνω σε όλους σας, ένα χρονικό διάστημα εμπιστοσύνης, να μου δείξετε ότι είστε ικανοί να υλοποιήσετε το στόχο που θα βάλω. Γιατί να φύγεις από το καλό όταν το έχεις δίπλα σου λένε στη Ρωσία. Αν θα είναι ο Βρύζας πρόεδρος του ΠΑΟΚ, θα το αποφασίσω εγώ. Εχω ένα δίλημμα για το αν θα είμαι εγώ ο πρόεδρος, ή αν θα βρει ο Βρύζας ένα εξουσιοδοτημένο άτομο. Είμαστε ισότιμοι με τον κ. Βρύζα. Σέβομαι πολύ αυτόν τον πρόεδρο και τον προηγούμενο. Σέβομαι τον κάθε ποδοσφαιριστή, γιατί αυτοί κατάφεραν και έφεραν το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Τους έβλεπα στην τηλεόραση, αγωνιούσα και κάθε χτύπημα εναντίον του, ήταν χτύπημα και εναντίον μου. Ο υπερβολικός μου σεβασμός στον άνθρωπο Βρύζα είναι ίδιος με τον μη πρόεδρο Βρύζα. Αν δεν καταφέρει να επιλύσει τα ζητήματα θα είμαστε φίλοι, αλλά αυτοί που πρέπει να επιλύουν τα προβλήματα, θα πρέπει να το κάνουν".

Γιατί υποστηρίζει ότι η ελληνική οικονομία θέλει ρωσικά χρήματα:

"Αν η Ελλάδα πει σε Ρώσους επιχειρηματίες ότι έχετε ένα χρόνο να κάνετε κάτι στην Ελλάδα, τότε τον Οκτώβριο του 2013 η Ελλάδα θα είναι σε θέση να πει ότι είναι οικονομικά εύρωστη χώρα. Αυτός που δίνει τα χρήματα κανονίζει και τους όρους του παιχνιδιού. Αν η Ευρώπη σας έδωσε τα χρήματά της, αυτή θα θέσει και τους στόχους, τι πρέπει να κάνετε κα πως να ζήσετε. Είμαστε έτοιμοι να συμμετέχουμε ενεργά, στην οικονομία της Ελλάδας, που θα της αποφέρει την ανεξαρτησία της. Για τί ποσά μιλάμε; Δε θα ήθελα να κάνω πλούσιους με πληροφορίες κάποιους ανθρώπους. Πιστέψτε με ότι πρόκειται για πολλά λεφτά.

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα. Ο σιδηρόδρομος της Ελλάδας, είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Τα δίκτυα δεν είναι μίας ευρωπαϊκής χώρας. Είναι ο σιδηρόδρομος μιας χώρας με αδύναμη οικονομια. Πρέπει να κανουμε τα πάντα για να έρθει η Ρωσία και να επενδύσει στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Εγώ σας είπα ότι δεν έχω βγάλει δραχμή στην Ελλάδα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θέλω να βγάλω. Αν έβαλα λεφτά στον ΠΑΟΚ θα κάνω τα πάντα για να μη χαθούν. Δεν ξοδεύω τα χρήματα μου για να χαρώ με τη δεύτερη θέση. Αν τα ρωσικά χρήματα έρθουν στην ελληνική οικονομία, οι Ρώσοι θα κάνουν τα πάντα για να μην τα χάσουν.

Είναι κατανοητό γιατί υποστηρίζω ότι η ελληνικη οικονομία θέλει τα ρωσικά χρήματα. Είχα πει ότι ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη είναι ευκαιρία για την Ελλάδα. Μου έλεγαν ότι το ψάρι θα φύγει, αλλά δεν έφυγε και η Ελλάδα, μπήκε στην κρίση. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να κάνουμε. Μιλώντας με τον κ. Σαμαρά, προτού γίνει πρωθυπουργός, του έλεγα ότι πρέπει να κινείται μπροστά. Αν σε 1000 χρόνια, η Ρωσία δε γύρισε το πρόσωπο της από την Ελλάδα, νομίζετε ότι θα γυρίσει την πλάτη της τώρα; Η Ελλάδα ως χώρα του ΝΑΤΟ, δε μπόρεσε να λύσει στοιχειώδη ζητήματα. Πόσο μπορούμε να περιμένουμε; Γιατί θα πρέπει να διοικούμαστε από ένα άλλο κέντρο; Θα πρέπει να κάνουμε αυτό το βήμα, Να μη φοβόμαστε.

Αν τα προηγούμενα χρόνια μπορούσαμε να το κάνουμε πιο αποτελεσματικά., αύριο δε θα είναι το ίδιο αποτελεσματικό. Θα είναι εξαναγκασμένο. Δε μπορώ να μιλήσω εκ μέρους ρωσικών εταιρειών. αλλα με όσους μίλησα έχουν συνολική κεφαλαιοποίηση 500 εκατομμύρια δολάρια. Υπάρχει επιθυμία, Ρώσοι επιχειρηματίες να έρθουν στην Ελλάδα και εγώ θα το ήθελα πολύ να γίνει αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου