Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Μεϊμαράκης: Κατέρρευσαν οι ισχυρισμοί Χατζηνικολάου

Την πολιτική σταθερότητα της χώρας, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη καμπή, είχε ως στόχο η επίθεση εναντίον του, τονίζει ο πρόεδρος της Βουλής, Β. Μεϊμαράκης, στην πρώτη συνέντευξη που παραχωρεί μετά την εμπλοκή του ονόματός του σε υπόθεση ξεπλύματος βρώμικου χρήματος στο "Έθνος της Κυριακής".

Ο ίδιος, αφού δηλώνει δικαιωμένος από τις εξελίξεις, προαναγγέλλει την κατάθεση μήνυσης κατά της εφημερίδας που τον ενέπλεξε και σημειώνει ότι ο εκδότης της κ. Ν. Χατζηνικολάου "έχει ακέραια την ευθύνη για το κλίμα που έχει δημιουργήσει".

Τέλος, αναφερόμενος στην αντίδρασή του χαρακτηρίζει μεμονωμένες τις περιπτώσεις που στην πολιτική του πορεία ξεπέρασε τα όρια, αλλά σπεύδει να συμπληρώσει ότι "ήταν απόλυτα δικαιολογημένες, διότι ήθελαν να με πλήξουν ηθικά και ως άνθρωπο".

Απαντώντας σε ερώτηση για το αν θεωρεί λήξαν το θέμα που ανέκυψε με τις καταγγελίες - δημοσιεύματα που τον ενέπλεξαν σε υπόθεση ξεπλύματος "βρώμικου" χρήματος, είπε χαρακτηριστικά:

"Από την πρώτη στιγμή ήμουν σαφής και κατηγορηματικός. Θα κάνω ό,τι χρειαστεί προκειμένου να λάμψει η αλήθεια. Απήντησα επί της ουσίας σε κάθε "καταγγελία", έδωσα στη δημοσιότητα το Πόθεν Έσχες από την αρχή της πολιτικής μου καριέρας και εξουσιοδότησα για άνοιγμα των λογαριασμών μου.

Επισκέφθηκα τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ι. Τέντε, και ζήτησα την επιτάχυνση της διαδικασίας και την πλήρη δημοσιοποίηση των στοιχείων, ώστε να μη γίνεται η δημόσια συζήτηση σε επίπεδο φημών και διαρροών.

Το πόρισμα του ΣΔΟΕ, που η εφημερίδα σας αποκάλυψε, αλλά και οι δημόσιες δηλώσεις των προσώπων που διετέλεσαν επικεφαλής του ΣΔΟΕ, είναι ρητές και κατηγορηματικές πως δεν υπάρχει εμπλοκή πολιτικών προσώπων. Πρόκειται για μια υπόθεση φοροδιαφυγής που αφορά ιδιώτες.

Επίσης κατέρρευσε ο ισχυρισμός του κ. Χατζηνικολάου ότι επί ενάμιση χρόνο η υπόθεση ήταν στα συρτάρια του ΣΔΟΕ. Το διαψεύδουν κατηγορηματικά και οι επικεφαλής του ΣΔΟΕ, αλλά κυρίως το πόρισμα που αποκαλύψατε, το οποίο είναι εκατοντάδες σελίδες και επιβεβαιώνει ότι ήδη έχουν ελεγχθεί πολλές offshore και έχουν ανοιχθεί πολλοί λογαριασμοί. Και καμία εμπλοκή δική μου δεν υπάρχει".

"Ποτέ στη ζωή μου δεν έχω κάνει μήνυση σε ΜΜΕ ή σε δημοσιογράφο. Το εξετάζω όμως πολύ σοβαρά. Διότι όπως ήδη δημοσίως έχω πει εμένα με ενδιαφέρει κυρίως η δικαίωσή μου στην κοινή γνώμη και όχι μόνο δημοσιογραφικά και νομικά. Είμαι πολιτικός μάχης. Είμαι συνέχεια δίπλα στον λαό και μπαίνω στην αρένα να αγωνιστώ για τις ιδέες και τις αρχές μου", ανέφερε στη συνέχεια αποκαλύπτοντας ότι σκέφτεται να προβεί σε μηνύσεις.

"Είναι δεδομένο όμως, ότι το αποτέλεσμα μιας τέτοιας κίνησης, έστω και... αστήρικτης, αντικειμενικά πλήττει τη σταθερότητα. Αν μη τι άλλο, ο κ. Χατζηνικολάου επειδή γνώριζε το αποτέλεσμα μιας τέτοιας δημοσιοποίησης και μάλιστα αστήρικτης φέρει ακέραια την πολιτική ευθύνη για το κλίμα που έχει δημιουργήσει", προσέθεσε εν συνεχεία.

"Δεχθήκατε κριτική -ακόμη και από συναδέλφους σας εντός της ΝΔ- για το ύφος των επιθέσεων που εξαπολύσατε μετά το δημοσίευμα. Πιστεύετε ότι ήταν υπερβολικός και ότι χρησιμοποιήσατε φράσεις που δεν συνάδουν με την ιδιότητα του προέδρου της Βουλής;", ήταν η επόμενη ερώτηση που του τέθηκε.

"Ασχολούμαι πολλά χρόνια με τα κοινά. Υπηρέτησα σε διάφορες θέσεις ευθύνης. Αν δείτε διαχρονικά την πορεία μου στον πολιτικό βίο θα καταλάβετε πως λειτουργούσα πάντα μέσα στα πολιτικά πλαίσια με έναν ρόλο σταθεροποιητικό, συνθετικό και ενωτικό με γνώμονα πάντα τα συμφέροντα της χώρας. Και είναι μεμονωμένες οι περιπτώσεις που ξεπέρασα τα όρια. Θεωρώ όμως ότι ήταν και απόλυτα δικαιολογημένες διότι ήθελαν να με πλήξουν ηθικά και ως άνθρωπο.

Στο πρόσωπό μου συμπίπτουν πολλές ιδιότητες και πρέπει να κριθώ αυτοτελώς. Να κριθώ αυτοτελώς ως πρόεδρος της Βουλής αν ασκώ τα καθήκοντά μου βάσει του κανονισμού και χωρίς διακρίσεις. Ζητώ όμως να κριθώ αυτοτελώς και ως άνθρωπος", κατέληξε ο κ. Μεϊμαράκης.

news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου