Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ «Δεν υπάρχει δημόσιο έγγραφο με 36 ονόματα που να ελέγχονται από το ΣΔΟΕ»

«Δεν υπάρχει δημόσιο έγγραφο με 36 ονόματα που να ελέγχονται από το ΣΔΟΕ»
Λίστα, ως δημόσιο έγγραφο, με 36 ονόματα που να ελέγχονται από το ΣΔΟΕ δεν υπάρχει, αναφέρει ο ειδικός γραμματέας του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, Στυλιανός Στασινόπουλος, απαντώντας στο αίτημα του βουλευτή της ΝΔ Νικήτα Κακλαμάνη να ενημερωθεί εάν υπάρχει έγγραφο στο οποίο να περιλαμβάνεται το όνομά του.
«Καμία λίστα ως δημόσιο έγγραφο δεν υφίσταται και συνεπώς δεν αναφέρεται το όνομά σας. Η φερόμενη λίστα αποτελεί προϊόν
παράνομης ενέργειας αγνώστων σ' εμένα κύκλων, γεγονός το οποίο διερευνά η Δικαιοσύνη» σημειώνει ο κ. Στασινόπουλος, τονίζοντας: «Θέλω να γνωρίζετε ότι σέβομαι στο έπακρο τη νομιμότητα στην άσκηση των υπηρεσιακών μου καθηκόντων. Τα αναφερόμενα σ' εμένα αιτήματά σας σχετικά με τυχόν καταγγελία εις βάρος σας και αξιολόγησή της από την αρμόδια επιτροπή δεν την γνωρίζω και σε κάθε περίπτωση εάν αυτή υφίσταται θα τηρηθεί η νόμιμη διαδικασία ως προβλέπει ο Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας και οι Φορολογικοί Νόμοι».
Σχολιάζοντας την απάντηση του κ. Στασινόπουλου, ο κ. Κακλαμάνης δήλωσε ότι «το πρώτο βήμα για την αποκάλυψη της σκευωρίας σχετικά με την περιβόητη 'λίστα' των 36 έγινε».
«Έχω δηλώσει ότι θα φθάσω το θέμα μέχρι το τέλος. Οι υπεύθυνοι για τη λάσπη στο πρόσωπό μου θα αποκαλυφθούν και θα λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη» καταλήγει η δήλωσή του.
Πηγή: Τα Νέα online

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου