1. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ (Απουσίες)
1.1. ΕΠΑΡΚΗΣ
(Π.Δ. 485/83, Υ.Α. Γ2/2209/18-03-98, Π.Δ. 60/06, Π.Δ. 50/08)
1.2. ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ (Υποχρεούται να φοιτήσει στην ίδια τάξη)
Π.Δ. 485/83, Π.Δ. 60/06, Π.Δ. 50/08
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ
2. ΔΙΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ
3. ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Αρθρον 27.
β) Επίπληξις,
γ) ωριαία απομάκρυνσις εκ του διδασκομένου μαθήματος,
δ)αποβολή εκ των μαθημάτων μέχρι 3 ημερών,
ε) αποβολή εκ των μαθημάτων μέχρι 5 ημερών
ζ)αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
“Αρθρον 28.
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ
Α” τάξη ΕΠΑ.Λ
Τροποποίηση του Ωρολογίου Προγράμματος Σπουδών της Α” τάξης Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. όπως καθορίστηκε με την υπ’αριθμ.73030/30-06-2011 Υ.Α. (ΦΕΚ 1643 Β’) και διορθώθηκε στο ΦΕΚ2132 Β”
Η Απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Β” τάξη ΕΠΑ.Λ
Γ” ΕΠΑ.Λ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
Α Εσπερινού
Β Ημερησίου
Β Εσπερινού
Γ Ημερησίου
Γ Εσπερινού
Δ Εσπερινού
Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ειδικής Θεματικής Ενότητας
www.kathigitis.org
1.1. ΕΠΑΡΚΗΣ
(Π.Δ. 485/83, Υ.Α. Γ2/2209/18-03-98, Π.Δ. 60/06, Π.Δ. 50/08)
α. Αν το σύνολο των απουσιών, ανεξάρτητα από το λόγο στον οποίο οφείλονται, δεν υπερβαίνει τις πενήντα (50).
β. Αν το σύνολο των απουσιών δεν υπερβαίνει τις εκατόν – δεκατέσσερις (114), από τις οποίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες.
γ. Με ειδική πράξη του Συλλόγου των Διδασκόντων χαρακτηρίζεται επαρκής η φοίτηση μαθητή ο οποίος σημείωσε περισσότερες από εκατόν δεκατέσσερις (114) απουσίες και όχι πέρα των εκατόν εξήντα τεσσάρων (164), με την προϋπόθεση ότι όλες οι απουσίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες ή οφείλονται σε ασθένεια που βεβαιώνεται από δημόσιο νοσηλευτικό ίδρυμα ή σχολιατρική υπηρεσία ή από οποιοδήποτε ιδιώτη γιατρό που να πιστοποιούν το είδος και τη διάρκεια
της ασθένειας, έχει Γενικό Μέσο Όρο της προφορικής βαθμολογίας τουλάχιστο δεκαπέντε (15) και η διαγωγή του είναι κοσμιωτάτη.
δ. Στη περίπτωση μαθητών αθλητών που συμμετέχουν σε συγκεκριμένες διοργανώσεις (διεθνείς, πανελλήνιους αγώνες … ) με βεβαίωση της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. Οι πραγματοποιούμενες απουσίες θεωρούνται ως μη γενόμενες ( Υ.Α. Γ2/34293/13-04-2002).
1.2. ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ (Υποχρεούται να φοιτήσει στην ίδια τάξη)
Π.Δ. 485/83, Π.Δ. 60/06, Π.Δ. 50/08
Αν το σύνολο των απουσιών υπερβαίνει τις πενήντα (50) και δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις που προαναφέρθηκαν.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ
(Π.Δ. 485/83, Π.Δ. 60/06, Π.Δ. 50/08)
Τα δικαιολογητικά των απουσιών των μαθητών προσκομίζονται στο σχολείο μόνο από το γονέα-κηδεμόνα του μαθητή μέσα σε δέκα (10) ημέρες, από την ημέρα επιστροφής του μαθητή στο σχολείο, και καταχωρίζονται στο πρωτόκολλο του σχολείου. Ο κηδεμόνας μπορεί να υποβάλει δικαιολογητικά για απουσίες του μαθητή μίας ή δύο ημερών, λόγω ασθένειας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων. Οι ημέρες αυτές των απουσιών που δικαιολογεί ο κηδεμόνας δεν μπορεί να είναι, αθροιστικά για όλο το έτος, περισσότερες των δέκα (10).
Σε καμία περίπτωση δε δικαιολογούνται απουσίες των μαθητών που πραγματοποιήθηκαν χωρίς την άδεια του Διευθυντή του σχολείου σε ώρες του προγράμματος λειτουργίας του σχολείου, μεμονωμένες ή συνεχόμενες. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή που απουσίασε για λόγους υγείας από το σχολείο περισσότερο από δύο μέρες είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει ο ίδιος, το βραδύτερο μέχρι και τη δεκάτη ημέρα από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο, βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος ή οποιοδήποτε ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και την διάρκεια της ασθένειας.
Τα δικαιολογητικά των απουσιών που υποβάλλονται δε δεσμεύουν το Σύλλογο των Διδασκόντων, όταν ο ίδιος γνωρίζει με ικανά και επαρκή στοιχεία τους πραγματικούς λόγους απουσίας των μαθητών.
Όταν μαθητής συμπληρώνει εικοσιτέσσερις (24) απουσίες, το σχολείο ενημερώνει τον κηδεμόνα του μαθητή με ταχυδρομική επιστολή, η οποία στέλνεται με τη μέριμνα του σχολείου από την 1η έως την 5η κάθε μήνα για τις απουσίες του μήνα που προηγήθηκε και από 15 έως 20 Μαΐου για το 15/μερο του ίδιου μήνα.
Για την αποτελεσματικότερη ενημέρωση των κηδεμόνων κρίνεται αναγκαία η πρόβλεψη για παράλληλη τηλεφωνική ενημέρωση ή ακόμη, όπου αυτό είναι εφικτό, η επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ο υπεύθυνος καθηγητής για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών τμήματος ή τάξης, αφού ενημερώσει το Διευθυντή του ΕΠΑ.Λ. ότι ο μαθητής συμπλήρωσε ήδη εικοσιτέσσερις (24) απουσίες , δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τον κηδεμόνα του μαθητή με ταχυδρομική επιστολή. Η επιστολή αυτή θα φέρει αριθμό πρωτοκόλλου εξερχόμενου εγγράφου και ένδειξη «ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΗ» και θα στέλνεται με τη μέριμνα του σχολείου από την 1η έως την 5η κάθε μήνα για τις απουσίες του μήνα που προηγήθηκε και από 1η Μαΐου έως την ημέρα λήξης των μαθημάτων για τον ίδιο μήνα. Επισημαίνεται ότι για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του. Με την παραπάνω επιστολή, ο κηδεμόνας ενημερώνεται και για κάθε άλλο θέμα που αφορά τη σχολική κατάσταση του μαθητή (π.χ. αν ο μαθητής έδωσε ή όχι αφορμή για πειθαρχικό έλεγχο)
ΠΔ 104 /79 “Αρθρα 26-28 (ΦΕΚ 23 α) ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΣΤ” “Αρθρον 26 Διαγωγή μαθητών Γενικαί διατάξεις 1. Η συμπεριφορά μαθητών, η καθ” οιονδήποτε τρόπον εκδηλουμένη εντός και εκτός του σχολείου δια πράξεων ή παραλείψεων, συνιστά την διαγωγήν αυτών.
2. Η διαγωγή περιλαμβάνεται μεταξύ των στοιχείων της σχολικής καταστάσεως των καθ” έκαστον σχολικόν έτος εις το Γυμνάσιον ή Λύκειον φοιτώντων μαθητών και ελέγχεται, χαρακτηρίζεται και καταχωρίζεται εις τα οικεία βιβλία κατά τας διατάξεις του παρόντος Π.Δ/τος.
3. Η προσήκουσα διαγωγή των μαθητών, νοουμένη ως έμπρακτος συμμόρφωσις προς τους διέποντας την σχολικήν ζωήν κανόνας και προς τας ηθικάς αρχάς του κοινωνικού περιβάλλοντος, εντός του οποίου διαβιούν, αποτελεί υποχρέωσιν αυτών, πάσα δε παρέκκλισις εκ ταύτης, εκδηλούμενη δι” υπαιτίου πράξεως ή παραλείψεως, αποτελεί αντικείμενον παιδαγωγικού ελέγχου και εν ανάγκη αντιμετωπίζεται δια σχολικών κυρώσεων κατά τας διατάξεις του παρόντος Π.Δ/τος.
4. Η διαγωγή εκάστου μαθητού χαρακτηρίζεται «κοσμιωτάτη», «κοσμία», «επίμεμπτη», αναλόγως των συνιστώντων αυτήν χαρακτηριστικών στοιχείων κατά τας κατωτέρω διακρίσεις: α)»κοσμιωτάτη» χαρακτηρίζεται η διαγωγή μαθητού τινός όταν ούτος τηρή απολύτως την κατά την έννοιαν της παρ. 3 του παρόντος άρθρου προσήκουσας διαγωγήν.
β) » κοσμία» χαρακτηρίζεται η διαγωγή μαθητού τινος όταν ούτος τηρή μεν κατά κανόνα την κατά την έννοιαν της παρ. 3 του παρόντος άρθρου προσήκουσαν διαγωγήν, ουχί όμως άνευ παρεκκλίσεων.
γ) «επίμεμπτη» χαρακτηρίζεται η διαγωγή μαθητού τινός, όταν ούτο¦ παρεκκλίνη από την προσήκουσαν, κατά την έννοιαν της παρ. 3 του παρόντος άρθρου, διαγωγήν εις βαθμόν ανεπίτρεπτον, αλλ” η παρέκκλησις αύτη κρίνεται επιδεκτική παιδαγωγικής επανορθώσεως εντός του αυτού σχολικού περιβάλλοντος.
“Οταν ο μαθητής παρεκκλίνη από την προσήκουσαν, κατά την έννοιαν της παρ. 3 του παρόντος άρθρου, διαγωγήν εις βαθμόν ώστε η παρέκκλησις αύτη να δημιουργή παιδαγωγικόν πρόβλημα υπερβαίνον τας επανορθωτικάς δυνατότητας του εις ό φοιτά σχολείου, ο μαθητής ούτος υποχρεούται εις αλλαγήν σχολικού περιβάλλοντος, ίνα εν τω πλαισίω νέων σχολικών συνθηκών τω παρασχεθή η ευχέρεια βελτιώσεως της διαγωγής του.
5. Ο ετήσιος χαρακτηρισμός της διαγωγής των μαθητών εκάστου Γυμνασίου ή Λυκείου ενεργείται κατά την λήξιν του διδακτικού έτους δι” ειδικής πράξεως του Συλλόγου των Διδασκόντων αποφαινομένου κατά πλειοψηφίαν επί τη βάσει της εν γένει εν τε τω σχολείω και εκτός αυτού συμπεριφοράς τούτων και των τυχόν εις τα οικεία βιβλία κατακεχωρισμένων στοιχείων κυρώσεων ή ηθικών αμοιβών, προσηκόντως συνεκτιμωμένων κατά την κρίσιν του Συλλόγου των Διδασκόντων.
Προκειμένου περί χαρακτηρισμού της διαγωγής μαθητού τινος ως «κοσμίας» ή «επίμεμπτης»η κατά τα ανωτέρω πράξις του Συλλόγου των Διδασκόντων δέον να είναι ητιολογημένη.
6. Διά της αυτής πράξεως χαρακτηρίζεται και η μέχρι της η, ημέρας του χαρακτηρισμού διαγωγής των κατά το άρθρ. 24 ελλιπώς ή ανεπαρκώς φοιτησάντων.
[Σσ Η πάρα κάτω φράση μέσα σε εισαγωγικά προστέθηκε από την παρ.5 του άρθρου 1 του Π.Δ 294/80 (ΦΕΚ 81 Α').] 7. Ο χαρακτηρισμός της διαγωγής μαθητών, ως καθαρώς παιδαγωγικού χαρακτήρος δεδομένον, αποτελεί στοιχείον σχολικής αποκλειστικής χρήσεως «και αναγράφεται επί του τίτλου».
8. Ουδεμία τροποποίησις διαγωγής μαθητού υπό του Συλλόγου των Διδασκόντων χωρεί μετά την καθ” οιονδήποτε τρόπον οριστικήν έξοδον τούτου εκ του σχολείου.
ΠΔ 104 /79 “Αρθρα 26-28 (ΦΕΚ 23 α) ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΣΤ”
Είδη κυρώσεων 1. Διά πάσαν υπαίτιον περέκκλισιν εκ της προσηκούσης κατά την έννοιαν της παρ. 3 του άρθρ. 26 του παρόντος Π.Δ/τος διαγωγής και αναλόγως του βαθμού της παρεκκλίσεως ταύτης επιβάλλονται εις τους μαθητάς αι κάτωθι κυρώσεις:
α) Παρατήρησις,β) Επίπληξις,
γ) ωριαία απομάκρυνσις εκ του διδασκομένου μαθήματος,
δ)αποβολή εκ των μαθημάτων μέχρι 3 ημερών,
ε) αποβολή εκ των μαθημάτων μέχρι 5 ημερών
ζ)αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
“Αρθρον 28.
Αρμοδιότης επιβολής κυρώσεων 1. τας υπό του προηγουμένου άρθρου προβλεπόμενας κυρώσεις δύναται να επιβάλλουν:
α) “Εκαστος των διδασκόντων καθηγητών μόνον τας υπό στοιχ. α’, β’, και γ” κυρώσεις.
β) Ο διευθυντής του σχολείου τας υπό στοιχ. α’, β’, γ’, και δ” κυρώσεις.
γ) Συμβούλιον αποτελούμενον εκ του Δ/ντού του Σχολείου, ως Προέδρου και των διδασκόντων εις την τάξιν του μαθητού καθηγητών ως μελών τας υπό στοιχ.α’, β’, γ’, δ’, και ε” κυρώσεις.
δ) Την υπό στοιχ.ζ” κύρωσιν δύναται να επιβάλλη μόνον η ολομέλια του Συλλόγου των Διδασκόντων του Σχολείου.
2.α) Η παρατήρησις, σκοπούσα εις την προειδοποίησιν του μαθητού, ότι ετέρα αυτού παρέκκλισις δυνατόν να επισύρη κύρωσιν βαρυτέραν, κρίνεται ως η ελαφροτέρα των κυρώσεων μη καταχωριζόμενη εις τα οικεία βιβλία του σχολείου.
β) Η επίπληξις καταχωρίζεται εις το βιβλίον Επιβολής Κυρώσεων του σχολείου, εφ” όσον κρίνει τούτον επιβεβλημένον το επιβάλλον ταύτην όργανον.
γ) Πάσαι αι λοιπαί κυρώσεις του άρθρ. 27 του παρόντος επιβαλλόμενα, καταχωρίζονται εις το βιβλίον Επιβολής Κυρώσεων του Σχολείου κατόπιν ενυπόγραφου σημειώματος προς τον Δ/ντήν του επιβάλλοντος την κύρωσιν οργάνου, καταχωριζόμεναι επίσης εις το Ατομικόν Δελτίον του τιμωρηθέντος μαθητού.
3. οι αποβαλλόμενοι μαθηταί δύναται να παραμένουν εις το σχολείον κατά τας ώρας διδασκαλίας των μαθημάτων, απασχολούμενοι μερίμνη του Δ/ντού του Σχολείου.
Α” τάξη ΕΠΑ.Λ
Τροποποίηση του Ωρολογίου Προγράμματος Σπουδών της Α” τάξης Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. όπως καθορίστηκε με την υπ’αριθμ.73030/30-06-2011 Υ.Α. (ΦΕΚ 1643 Β’) και διορθώθηκε στο ΦΕΚ2132 Β”
Η Α” Τάξη Ημερήσιου ΕΠΑ.Λ. περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας είκοσι μία (21) ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας, Βασικών Ικανοτήτων συνολικής διάρκειας οκτώ (08) ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας, Επιλογής συνολικής διάρκειας δύο (2) ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας και Υποστήριξης συνολικής διάρκειας τεσσάρων (4) ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας. Οι μαθητές της Α” τάξης Ημερησίων ΕΠΑ.Λ. παρακολουθούν υποχρεωτικά μαθήματα συνολικής διάρκειας τριάντα πέντε (35) ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
| |||
α/α
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
|
ΩΡΕΣ
| |
1
|
Ελληνική Γλώσσα
|
Νέα Ελληνική Γλώσσα
|
2
|
Νέα Ελληνική Λογοτεχνία
|
2
| ||
2
|
Θρησκευτικά
|
1
| |
3
|
Ιστορία
|
2
| |
4
|
Μαθηματικά2
|
Άλγεβρα
|
2
|
Γεωμετρία
|
2
| ||
5
|
ξένη Γλώσσα
|
3
| |
6
|
Φυσικές Επιστήμες
|
Φυσική
|
3
|
Χημεία
|
2
| ||
7
|
Φυσική Αγωγή
|
2
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
| ||
8
|
Αρχές Οικονομίας
|
2
|
9
|
Πολιτειακή Παιδεία
|
2
|
10
|
Εφαρμογές Πληροφορικής
|
2
|
11
|
Ερευνητική Εργασία (project)
|
2
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
| ||
12
|
Τεχνικό Σχέδιο / Αγωγή Υγείας- Πρώτες Βοήθειες/ Ναυτική Τέχνη/Βασικές Εφαρμογές Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων
|
2
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
| |
Α Νέα Ελληνική Γλώσσα
|
2
|
Β Μαθηματικά
|
2
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
35
|
- Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους: α) Νέα Ελληνική Γλώσσα καί β) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία
- Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους: α) Άλγεβρα καί β) Γεωμετρία.
- Ενιαίο μάθημα με δύο κλάδους: α) Φυσική καί β) Χημεία.
Η Απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Β” τάξη ΕΠΑ.Λ
Οι μαθητές παρακολουθούν μαθήματα συνολικής διάρκειας 35 ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας, τα οποία χωρίζονται σε μαθήματα γενικής παιδείας συνολικής διάρκειας 17 ωρών και μαθήματα επαγγελματικών τομέων συνολικής. διάρκειας 18 ωρών.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
|
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΩΝ
ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
|
Οι μαθητές παρακολουθούν μαθήματα συνολικής διάρκειας 35 ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας, τα οποία χωρίζονται σε μαθήματα γενικής παιδείας συνολικής διάρκειας 12 ωρών και μαθήματα επαγγελματικών τομέων συνολικής. διάρκειας 23 ωρών.
Τα μαθήματα γενικής παιδείας χωρίζονται σε: α) μαθήματα υποχρεωτικά για όλους τους μαθητές συνολικής διάρκειας 10 ωρών και β) σε μαθήματα επιλογής συνολικής διάρκειας 2_ωρών.
Τα υποχρεωτικά μαθήματα εντάσσονται σε δύο ομάδες. Οι μαθητές επιλέγουν υποχρεωτικά τα μαθήματα μιας ομάδας και ένα από τα μαθήματα επιλογής.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ
| |
Α” ΟΜΑΔΑ | |
1. Νεοελληνική Γλώσσα | 2 ώρες |
2. Μαθηματικά Ι | 5 ώρες |
3. Φυσική Ι | 3 ώρες |
Β” ΟΜΑΔΑ | |
1. Νεοελληνική Γλώσσα | 2 ώρες |
2. Μαθηματικά ΙΙ | 5 ώρες |
3. Φυσική ΙΙ | 3 ώρες |
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
| |
1. Νεότερη Ελληνική Ιστορία | 2 ώρες |
2. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας | 2 ώρες |
3. Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής | 2 ώρες |
4. Βιολογία Ι | 2 ώρες |
5. Βιολογία ΙΙ | 2 ώρες |
6. Διαχείριση Φυσικών Πόρων | 2 ώρες |
Οι μαθητές που παρακολουθούν τις ειδικότητες «Υπαλλήλων Τουριστικών Επιχειρήσεων» και «Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών», δεν μπορούν να επιλέξουν το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας», διότι είναι μάθημα ειδικότητας. |
ΤΟΜ. ΜΗΧΑΝΟΛ/ ΕΙΔ. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤ. – ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
|
ΤΟΜ. ΜΗΧΑΝΟΛ/ ΕΙΔ. ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤ. – ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
|
ΤΟΜ. ΟΧΗΜ/ ΕΙΔ. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ κ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓ. ΣΥΣΤΗΜ. ΑΥΤ/ΤΟΥ
|
ΗΛΕΚΤΡΟΛ. ΤΟΜ/ ΕΙΔ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
|
ΤΟΜ. ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ/ ΕΙΔ. ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
|
ΤΟΜ. ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝ./ ΕΙΔ. ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. ΚΑΙ ΒΙΟΛ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ/ ΕΙΔ. ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
|
ΤΟΜ. ΓΕΩΠ.-ΤΡΟΦ. -ΠΕΡΙΒ./ ΕΙΔ. ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜ ΓΕΩΡΓΙΑΣ
|
ΤΟΜ. ΓΕΩΠ.-ΤΡΟΦ. -ΠΕΡΙΒ./ ΕΙΔ. ΕΡΓΩΝ ΤΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | |
Διαμόρφωση Τοπίου | 3Θ+2Ε |
Αρδευτικά δίκτυα | 1Θ+2Ε |
Μηχανήματα και Εργαλεία Φυτοτεχνικών Έργων | 2Θ+2Ε |
Ανθοκηπευτικές καλλιέργειες | 2Θ+2Ε |
Φυτά Κηποτεχνίας | 2Θ+1Ε |
Εφαρμογές Η/Υ – Σχεδιασμός | 2Θ+2Ε |
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜ. ΕΡΓΩΝ/ ΕΙΔ. ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
|
ΤΟΜΕΑΣ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ/ ΕΙΔ. ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
|
ΤΟΜ. ΠΛΗΡ./ ΕΙΔ. ΥΠΟΣΤ. ΣΥΣΤΗΜ., ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ
|
ΤΟΜ. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ/ ΕΙΔ. ΗΛΕΚΤΡΟΝ. ΣΥΣΤΗΜΑΤ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
|
ΤΟΜ.ΟΙΚΟΝ.ΔΙΟΙΚ.ΥΠΗΡ/ ΕΙΔ. ΥΠΑΛΛ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ κ ΟΙΚ.ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
|
ΤΟΜ.ΟΙΚΟΝ.ΔΙΟΙΚ.ΥΠΗΡ/ ΕΙΔ. ΥΠΑΛΛ. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
|
Ο Απουσιολόγος είναι μία δικτυακή εφαρμογή με την οποία ο κάθε χρήστης/καθηγητής Γενικού Λυκείου μπορεί να κάνει εύκολα και γρήγορα τη διαλογή των απουσιών των μαθητών του τμήματός του, την έκδοση συγκεντρωτικών καταστάσεων αλλά και τη σύνταξη των ενημερωτικών επιστολών και email προς τους γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών.
Επιπλέον, η εφαρμογή συνεργάζεται με το λογισμικό «Νέστωρ» που χρησιμοποιούν τα Ελληνικά Γενικά Λύκεια καθώς εξάγει σε μορφή αρχείου csv τα στοιχεία των μαθητών (άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αρχική εγγραφή των μαθητών στο σχολείο) αλλά και τις απουσίες της κάθε ημέρας (δηλαδή είναι δυνατή η περαιτέρω ενημέρωση του «Νέστωρ» με αυτές).
Από τα παραπάνω φαίνεται πως μπορεί να φανεί χρήσιμη σε πολλούς καθηγητές και γενικότερα σε όποιον θέλει να χρησιμοποιήσει τον υπολογιστή και το διαδίκτυο ως υποστηρικτικό μέσο στην σχολική καθημερινότητα.
Για πρόσβαση στην εφαρμογή ακολουθήστε τον σύνδεσμο : http://apousiologos.mysch.gr/. Η δημιουργία λογαριασμού είναι απλή και εύκολη καθώς απαιτεί μόνο ένα έγκυρο λογαριασμό email.
6. Αντιστοιχία διδακτικών βιβλίων και μαθημάτων ΕΠΑΛ Τον κατάλογο με τις αντιστοιχίες μαθημάτων και διδακτικών βιβλίων που θα διανεμηθούν στους μαθητές όλων των τάξεων των ημερησίων και εσπερινών επαγγελματικών Λυκείων απέστειλε το υπουργείο Παιδείας.
Α ΗμερησίουΑ Εσπερινού
Β Ημερησίου
Β Εσπερινού
Γ Ημερησίου
Γ Εσπερινού
Δ Εσπερινού
Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων τομέων & ειδικοτήτων του Ημερησίου & Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.), σχ. έτους 2012-2013
Εδώ το αρχείο σε (doc) μορφήΟδηγίες για τη διδασκαλία της Ειδικής Θεματικής Ενότητας
www.kathigitis.org
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου