Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Για όσους έχουν και τις τελευταίες αμφιβολίες για τους λόγους που μας οδήγησαν στην καταστροφή!!!

Καταγγελία-σοκ από «τυφλή» της Ζακύνθου
Άρχισαν να… ανοίγουν στόματα στην υπόθεση των «τυφλών» της Ζακύνθου και να ξετυλίγεται το κουβάρι -αυτή τη φορά μέσα από επώνυμες αναφορές- για την καταλήστευση της περιουσίας του Δημοσίου προς άγραν εκλογικής πελατείας.Οι επιτήδειοι των κομμάτων φαίνεται πως προσέγγιζαν κυρίως άτομα με χαμηλά εισοδήματα, που είχαν ανάγκη οικονομικής ενίσχυσης και έτσι πολύ συχνά, οι αντιστάσεις τους ήταν περιορισμένες.
Σύμφωνα με τοπικούς παράγοντες του νησιού, σε πολλές περιπτώσεις πλαστών επιδομάτων, είναι δύσκολο να διακρίνει κάποιος αν οι «τυφλοί» τελικά είναι οι θύτες, ή τα θύματα της όλης κατάστασης.
Το μόνο βέβαιο πάντως, είναι πως σ’ αυτή την περίπτωση δεν αρκεί η διακοπή των παράνομων επιδομάτων. Η δικαστική έρευνα θα πρέπει να προχωρήσει βαθειά, έτσι ώστε να τιμωρηθούν (κυρίως) οι κινητήριοι μοχλοί της μεγάλης αυτής απάτης …
Ενδεικτική είναι η υπεύθυνη δήλωση της κας Σ.Σ. από τη Ζάκυνθο, προς την Επιτροπή Οφθαλμιάτρων.
Στη σχετική επιστολή, η κα Σ.Σ. δηλώνει υπεύθυνα πως «το βοήθημα μου το έδωσε το ΠΑΣΟΚ. Ήμουν 62 χρονών χωρίς δουλειά, χωρίς περίθαλψη και με δάνειο. Με πλησίασε μια συγγενής μου που ήταν δικτυωμένη στο ΠΑΣΟΚ και μου είπε: στήριξε τον Παπανδρέου (λόγω ημερομηνίας, εννοεί προφανώς το Γιώργο και όχι τον αείμνηστο Αντρέα) και θα σου βγάλω βοήθημα. Με είχε χωρίσει ο άνδρας μου. Η στέρηση και η πείνα δεν έχουν αξιοπρέπεια και έτσι δέχτηκα.
Κύριε εισαγγελέα, αν με κρίνετε ένοχη, ελάτε να μου πάρετε το σπίτι. Η σύνταξή μου είναι 570 ευρώ. Έπρεπε να μου δώσουν το βοήθημα χωρίς να είμαι τυφλή.
Δεν έρχομαι στην επιτροπή, διότι ο αστυνομικός έδωσε την πρώτη κλήση στον κρεοπώλη και όταν περνάω γελάνε και με λένε τυφλή. Έχω προβλήματα υγείας, είμαι τυφλή, αλλά βλέπω»… 

ΥΓ: Τα ορθογραφικά λάθη, ο τρόπος γραφής και το λεξιλόγιο της επιστολής αποτελούν σαφείς ενδείξεις πως το κείμενο αυτό είναι γραμμένο από καρδιάς και δεν είναι αποτέλεσμα δικηγορικής παρέμβασης...
Πηγή: http://www.euro2day.gr/chameleon/139/articles/726648/ChameleonArticle.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου