Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ψωμιάδης : «Παραποίησαν τις δηλώσεις μου»


psomiadis-vanaki

Αντίδραση Ψωμιάδη στις κατηγορίες ότι ανέφερε ως αδελφική ψυχή της ΝΔ τη Χρυσή Αυγή.
 «Έχω δηλώσει επανειλημμένα ότι είμαι απέναντι σε κάθε ακραία συμπεριφορά, απ’ όπου κι αν προέρχεται» δήλωσε σήμερα ο Παναγιώτης Ψωμιάδης από την ακριτική Φλώρινα, κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στη Δυτική Μακεδονία.
«Παραποίησαν τις δηλώσεις μου για πολλοστή φορά για να δημιουργήσουν εντυπώσεις. Μαθημένα τα βουνά στα χιόνια. Σε όλες
τις δημόσιες τοποθετήσεις μου έχω ζητήσει την επιστροφή στη ΝΔ των πολιτών που ψήφισαν άλλα κόμματα.
Εξάλλου, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα επικεφαλής του εκλογικού αγώνα στη Μακεδονία και τη Θράκη είπα ότι απευθύνομαι στους ανώνυμους και όχι στους επώνυμους των κομμάτων. Εγώ απλά θέλω να επιστρέψουν τα αδέλφια μου στη Νέα Δημοκρατία» τόνισε ο επικεφαλής της προεκλογικής εκστρατείας της ΝΔ στη Βόρεια Ελλάδα.
«Άλλοι είναι αυτοί που καταδικάζουν επιλεκτικά ενώ τόσα χρόνια υιοθετούν τους κουκουλοφόρους που καίνε και καταστρέφουν πόλεις, περιουσίες και ανθρώπινες ζωές. Κάποιοι δείχνουν πως είναι τρομοκρατημένοι γιατί η παρουσία μου λειτουργεί καταλυτικά και οι ψηφοφόροι τους επιστρέφουν στη ΝΔ καθώς οι περιοδείες μου στη Βόρεια Ελλάδα αποδίδουν καρπούς. Και αυτό το ξέρουν» συμπλήρωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου