Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Επιστολή υποψήφιου ΕΠΑΛ για το μάθημα Δίκτυα ΙΙ

 
Στις 2/6/2012 εγώ και πολλοί άλλοι μαθητές εξεταστήκαμε στο μάθημα των Δικτύων.Τα θέματα θα μπορούσα να τα χαρακτηρίσω μέτριας δυσκολίας για ενα μαθητή που έχει μείνει στα τυπικά που διδάσκει το ΕΠΑΛ χωρίς ιδιαίτερη προετοιμασία.Στο θέμα που έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες σχετικά με το Θέμα Δ2  έχω να πω τα εξής:

Ο αλγόριθμος Caesar Cipher είναι ένας κοινός αλγόριθμος συμμετρικής κρυπτογραφίας.Μας ζητήθηκε να κρυπτογραφήσουμε την λέξη 'ΔΙΚΤΥΩΣΗ'  τονίζοντας μας ότι:

"O συμφωνημένος αριθμός ολίσθησης στο αλφάβητο είναι τρία (3) γράμματα αριστερά".
Όπως μπορεί να καταλάβει κανείς, ζητάει την ολίσθηση του αλφαβήτου 3 θέσεις προς τα αριστερά και όχι το κάθε γραμμα τρεις (3) θέσεις προς τα αριστερά.Με βάση την σελίδα 321 ,σχήμα 8-12 (επικοινωνία με χρήση συμμετρικής κρυπτογράφησης) καθώς και την δεύτερη παράγραφο της ίδιας σελίδας, τονίζεται ότι, ο αλγόριθμος ολισθαίνει τα γράμματα του αλφάβητου προς τα αριστερά όταν κρυπτογραφεί και προς τα δεξιά όταν αποκρυπτογραφεί ήδη κρυπτογραφημένο μήνυμα.

Παράδειγμα.

Α-Β-Γ-Δ-Ε-Ζ-Η-Θ-Ι-Κ-Λ-Μ-Ν-Ξ-Ο-Π-Ρ-Σ-Τ-Υ-Φ-Χ-Ψ-Ω
ολισθαίνουμε ολα τα γράμματα της αλφαβήτου 3 θέσεις αριστερά:
Δ-Ε-Ζ-Η-Θ-Ι-Κ-Λ-Μ-Ν-Ξ-Ο-Π-Ρ-Σ-Τ-Υ-Φ-Χ-Ψ-Ω-Α-Β-Γ
έπειτα αφού έχουμε γράψει και τα 2 αλφάβητα επιλέγουμε από το πάνω αλφάβητο το γραμμα που θέλουμε να κρυπτογραφησουμε και το αντιστοιχίζουμε με το γραμμα που βρίσκεται στο κάτω αλφάβητο.

Ετσι προκύπτει η εξής αντιστοίχηση των γραμμάτων της λέξης 'ΔΙΚΤΥΩΣΗ':
Δ=Η, Ι=Μ, Κ=Ν, Τ=Χ, Υ=Ψ, Ω=Γ, Σ=Φ, Η=Κ
και η κρυπτογραφημένη λέξη είναι :ΗΜΝΧΨΓΦΚ

Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων επιμένει ότι δεν είναι σωστή η παραπάνω κρυπτογράφηση και θεωρεί ότι η σωστή κρυπτογράφηση είναι AZHΠΡΦΟΔ που επιστημονικά άλλα και με βάση το βιβλίο είναι πάλι λάθος.Έτσι αυθαίρετα για να καλύψει το λάθος  της , ετοιμάζεται να κόψει 8 μόρια από μαθητές που διάβασαν και προετοιμάστηκαν όλο τον χρόνο.Αυτό βέβαια ούτε να το διανοηθούν ότι μπορεί να περάσει έτσι επειδή θεωρούν  πως επειδή  είμαστε ΕΠΑΛ κανένας δεν θα ασχοληθεί μαζί μας και το θέμα θα περάσει έστι.Από την στιγμή που με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία και την σχολική βιβλιογραφία η απάντηση που δώσαμε οσοι λύσαμε την άσκηση με τον επιστημονικά σωστό τρόπο το θέμα ειναι σωστή, δεν έχουν κανένα δικαίωμα να μας την ακυρώσουν την απάντηση και να δεχθούν για σωστή την λανθασμένη απάντηση που αυτοί προτείνουν.

Μέσα από την παρούσα επιστολή θέλω να επιστήσω την προσοχή της επιτροπής γιατί ετοιμάζεται για ενα ακόμη μεγάλο φιάσκο.

Αν για οποιοδήποτε λόγο επιμείνει στην λανθασμένη απάντηση ως σωστή τότε αναλαμβάνει ο κάθε ένας από την επιτροπή την  ποινική και διοικητική ευθύνη που απορρέει από τον νόμο.

Δεν είμαι διατεθειμένος εγώ όπως και πολλοί άλλοι μαθητές να δεχτούμε τέτοια κατάφωρη παραβίαση της εγκυρότητας των εξετάσεων και της αρχής της ισότητας μεταξύ των διαγωνιζομένων μαθητών.Είμαι διατεθειμένος να κινηθώ νομικά κατά παντός υπευθύνου για να βρω το δίκαιο μου.

Θερμή παράκληση προς τους καθηγητές που θα αναλάβουν την διόρθωση των γραπτών να επιδείξουν υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντί στους μαθητές και στην σχολική κοινότητα και σε περίπτωση που η Κ.Ε.Ε επιμένει στην λανθασμένη απάντηση να μην λάβουν υπόψιν τους τις προτάσεις της, άλλα να διορθώσουν τα γραπτά βασιζόμενοι στις γνώσεις τους ως καθηγητές πάνω σε αυτό το μάθημα.

Παράκληση προς την Επιτροπή να αναγνωρίσει το λάθος της και να διορθώσει την αδικία που ετοιμάζεται να γίνει εις βάρος μας.Το ότι είμαστε ΕΠΑΛ δεν σημαίνει ότι είμαστε παιδιά χαμηλότερης νοημοσύνης και μπορούν να μας κοροϊδεύουν και να μας στερούν βαθμούς για πλάκα.

Παραθέτω και την σχετική βιβλιογραφία για επαλήθευση των όσων λέω για τον αλγόριθμο.

Σχολικό βιβλίο σελίδα 321 (σχήμα 8-12 και παράγραφος 2 της παρούσης)
http://di.ionio.gr/~emagos/security/3/Simeioseis-Kryptografia.pdf(σελιδα 1 σχήμα 1)
http://en.wikipedia.org/wiki/Caesar_cipher 
http://illuminations.nctm.org/LessonDetail.aspx?ID=L587
Παρακαλώ για την δημοσιοποίηση της παρούσας επιστολής με σκοπό να προλάβουμε να σώσουμε την ελάχιστη αξιοπρέπεια που μας έχει μείνει ως μαθητές ΕΠΑΛ
Με εκτίμηση
Κώστας Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου