Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Bild: «Ο μανιώδης καπνιστής Σάντος και ο "μαλάκας" ο Καραγκούνης»

Δημοσιογράφος της «Bild» βρέθηκε σε ρόλο... κατασκόπου στο ξενοδοχείο που διαμένει η Εθνική στην Πολωνία και κατέγραψε τα... μυστικά του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος της Ελλάδας ενόψει του προημιτελικού με την Γερμανία.
Ο Γερμανός δημοσιογράφος κάνει ειδική αναφορά στον μανιώδη καπνιστή Φερνάντο Σάντος, στον Φάνη Γκέκα, που του αρέσει να τραγουδά, επαναλαμβάνει το ειρωνικό σχόλιο για το βερνίκι παπουτσιών που βάζει στα μαλλιά του ο Γιώργος Σαμαράς, αλλά και στις βωμολοχίες του αθυρόστομου Γιώργου Καραγκούνη.

«Ο Τρωικός* κατάσκοπος της "Bild", στο ξενοδοχείο των Ελλήνων», είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος της γερμανικής εφημερίδας, η περιγραφή του οποίου είναι η ακόλουθη σύμφωνα με την μετάφραση του onsports.gr:

«Νιώθω σαν τον... 007. Εγώ, ένας δημοσιογράφος της «Bild» να κατασκοπεύω τους Έλληνες, τους αντιπάλους μας την Παρασκευή. Μένουν στο ξενοδοχείο Βαρζαβιάνκα. Τεσσάρων αστέρων, 38 χιλιόμετρα έξω από την Βαρσοβία. Εδώ προετοιμάζεται η Ελλάδα για τον προημιτελικό του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Ζω κι εγώ εδώ. Ως ο Δούρειος Ίππος της «Bild»...

Την Τρίτη το βράδυ έκανα την κίνησή μου. Το δωμάτιο μου, δίκλινο, κοστίζει 93 ευρώ την βραδιά. Η ομάδα έχει το δικό της ξενοδοχείο, ουσιαστικά. 30 άνδρες ασφαλείας, δυο σε κάθε όροφο. Έτσι, πρέπει να αλλάξω τοποθεσία. Παραπονιέμαι ότι δεν έχω μπαλκόνι. Με 9 ευρώ έξτρα, παίρνω ένα. Τώρα, όμως, ζω δίπλα στον Φερνάντο Σάντος! Ο νέος μου γείτονας είναι ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Ελλάδας!

Από το μπαλκόνι μου βλέπω πως καπνίζει ο Σάντος στο δικό του. Κάνει ένα τσιγάρο. Κι άλλο ένα. Κι άλλο ένα. Μανιακός καπνιστής! Καημένε Γέγκι. Θα έχεις πρόβλημα αν η ελληνική «μηχανή» δουλεύει το ίδιο καλά όπως καπνίζει ο προπονητής της... Ακόμα και στα διαλείμματα της προπόνησης καπνίζει τουλάχιστον ένα, όπως πληροφορούμαι από έναν Έλληνα. Ο αγαπητός Φερνάντο πάντως είναι Πορτογάλος.

Το πιο περιζήτητο πράγμα ανάμεσα στους Έλληνες είναι η μηχανή του καφέ. Υπάρχουν δυο στο ξενοδοχείο. Η μια φτιάχνει καπουτσίνο και λάτε και η άλλη κανονικό. Δουλεύουν και οι δυο... φουλ τάιμ!

Ο τυπικός παίκτης κυκλοφορεί κάπως έτσι: μπλε και άσπρη μπλούζα, μπλε και άσπρη φόρμα προπόνησης και γένια τριών ημερών. Προφανώς οι Έλληνες τα αφήνουν να μεγαλώσουν μέχρι να αποκλειστούν.

Βλέπω τον Θεοφάνη Γκέκα, τον επιθετικό της Μπουντεσλίγκα (Μπόχουμ, Λεβερκούζεν, Χέρτα, Φρανκφούρτη). Ο Γκέκας έχει τεράστια ακουστικά στα αυτιά του και ακούει μουσική στο «iPhone» του, τραγουδώντας πάρα πολύ δυνατά. Ακούγεται σε όλο τον όροφο.

Τραβάω φωτογραφίες με το κινητό μου. Ξαφνικά, πέφτω πάνω σε υπάλληλο. Θέλει να μάθει ποιος είμαι. Είναι το καμουφλάζ... οδοντίατρου (άσπρο μπλουζάκι, άσπρο σορτς και άσπρα αθλητικά παπούτσια) έτοιμο να αποκαλυφθεί; Ιδρώνω. Πρέπει να παραμείνω ψύχραιμος. Προσποιούμαι λοιπόν ότι είμαι από την... Ρωσία και μουρμουράω «τίποτα, καπίτσι». Ο υπάλληλος απομακρύνεται. Ουφ...

Ξαφνικά, κάποιος φωνάζει από την πίσω αυλή. Τρέχω γρήγορα, κοιτάζω πίσω από την γωνία και βλέπω τον Γιώργο Καραγκούνη. Ο αρχηγός της Εθνικής στα 35 του. Μιλάει στο κινητό του τηλέφωνο. Φωνάζει, για την ακρίβεια. Κάθε δεύτερη λέξη είναι «μαλάκας». Ένας Έλληνας φίλος μου, μου εξηγεί ότι αυτό στα γερμανικά σημαίνει κάτι σαν «φίλα μου τον κώλο». Ο φωνακλάς δεν θα είναι στον αγωνιστικό χώρο την Παρασκευή. Ο μαλάκας-Καραγκούνης είναι τιμωρημένος. Το απόγευμα βλέπω και τον Γιώργο Σαμαρά. Βασικά, το βερνίκι στα μαλλιά του, που ξεχωρίζει.

Τι μου κάνει εντύπωση: η διάθεση των Ελλήνων! Προχωρούν αγκαλιασμένοι, μιλούν πάρα πολύ, γελούν ακόμα περισσότερο. Και το βράδυ; Κατέβηκα στο λόμπι του ξενοδοχείου στη 1:00. Δεν εμφανίστηκε κανένας. Τώρα, ακόμα και οι μηχανές του καφέ κάνουν διάλειμμα.

*Ο μύθος του Δούρειου Ίππου

Σύμφωνα με τον μύθο, ο Δούρειος Ίππος ήταν ένα ξύλινο άλογο, που έκρυβε μέσα του στρατιώτες. Εκείνοι ήταν που κατάφεραν να ανοίξουν τα τείχη της Τροίας από μέσα, βοηθώντας τους Έλληνες οι οποίοι χάρη σε αυτό το κόλπο κέρδισαν τον Τρωικό πόλεμο».

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου