Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Θεωρητική σε «μαθηματικές παγίδες» Του Εμμανουήλ Αμαργιανάκη

Δεύτερη μέρα σήμερα των Πανελλαδικών εξετάσεων και η Θεωρητική κατεύθυνση αντιμετώπισε ένα τοπίο ανάλογο αυτού του 2011. Τα θέματα των Μαθηματικών γενικής παιδείας είχαν πολλές μαθηματικές παγίδες τις οποίες μπορούσαν να αποφύγουν όχι μόνο οι καλά διαβασμένοι αλλά κυρίως οι έχοντες καλή μαθηματική παιδεία.
Αυτό σημαίνει ότι σε σχέση με τη Θετική και την Τεχνολογική κατεύθυνση η Θεωρητική κατεύθυνση
προσεγγίζει με απώλειες, όπως και πέρυσι, το 5ο επιστημονικό πεδίο.
Αλλά και σε σχέση με τη Βιολογία γενικής παιδείας η Θεωρητική κατεύθυνση δυσκολεύτηκε στην αντιμετώπιση των θεμάτων, κυρίως στα ζητήματα 3 και 4. Αυτό σημαίνει ότι οι υποψήφιοι της Θετικής θα έχουν σημαντικό προβάδισμα στη διεκδίκηση των ΤΕΙ του 3ου επιστημονικού πεδίου. Συνολικώς, με βάση και σημερινά δεδομένα, εκτιμούμε ότι οι βάσεις πιέζονται ελαφρώς πτωτικά τόσο για τις σχολές του 5ου πεδίου όσο και για τα ΤΕΙ του 3ου πεδίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου