Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Δεν της βγαίνει η λέξη ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ

«Ο σεβασμός μου στη μνήμη του Ποντιακού Ελληνισμού είναι δεδομένος και δεν επιτρέπω σε κανέναν να τον αμφισβητεί» λέει η Ρεπούση στην ανακοίνωσή της για να μπαλώσει την αποχώρησή της από τη Βουλή κατά την τήρηση ενός λεπτού σιγής την Παρασκευή για τη γενοκτονία των Ποντίων.
Μα καλή μου, σήμερα δεν ήταν ημέρα "μνήμης του Ποντιακού ελληνισμού", αλλά... ημέρα "μνήμης της γενοκτονίας του Ποντιακού ελληνισμού".
Δεν πέθανε ο ποντιακός ελληνισμός για να υπάρχει ημέρα μνήμης!!!!!
Δεν λέμε:
«Ο σεβασμός μου στη μνήμη των Εβραίων είναι δεδομένος και δεν επιτρέπω σε κανέναν να τον αμφισβητεί»,
αλλά
«Ο σεβασμός μου στη μνήμη του Ολοκαυτώματος των Εβραίων είναι δεδομένος και δεν επιτρέπω σε κανέναν να τον αμφισβητεί».

Έτσι δεν είναι κύριε Κουβέλη;

Καταλάβατε το ζόρι τους; Κι οι ξεφτίλες δημοσιογράφοι, παρουσιάζουν αυτή την εμετική "διευκρίνιση", ως ...ικανοποιητική. Τολμούν να γράψουν ότι "έδωσε απάντηση η Ρεπούση".

Μα, ρε  ολίγιστε δημοσιογράφε, είναι απάντηση το "Ο σεβασμός μου στη μνήμη του Ποντιακού Ελληνισμού..". Πέθανε ο ποντιακός ελληνισμός και του κάνουμε μνημόσυνο; Μυαλό θέλει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου