Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Φίλος σου, που αν δεν είναι αριστερός ιδεολόγος, σε αυτές τις εκλογές ψηφίσει όχι Σύριζα, αλλά έστω και οτιδήποτε άλλο εκτός απο ΝΔ, παύει να είναι φίλος σου απο τις 18 Ιούνη για τον πολύ απλό λόγο:

Φίλος σου, που αν δεν είναι αριστερός ιδεολόγος, σε αυτές τις εκλογές ψηφίσει όχι Σύριζα, αλλά έστω και οτιδήποτε άλλο εκτός απο ΝΔ, παύει να είναι φίλος σου απο τις 18 Ιούνη για τον πολύ απλό λόγο:
Αν τελικά του έχεις εξηγήσει όλα οσα διακυβεύονται για το μέλλον μας και το μέλλον των παιδιών μας, και αυτός ενώ τα γνωρίζει πλέον όλα αυτά με τη μή ψήφο του στη ΝΔ στην ουσία φέρει το Σύριζα στην εξουσία, τότε για εμένα κανονικά παύει να ανήκει στο στενό κύκλο των ανθρώπων σου, διότι εκτός του ότι έτσι επιλέγει να “τζογάρει” με το μέλλον των δικών του παιδιών, στην ουσία επιλέγει να “τζογάρει”
με το μέλλον και των δικών σου και των δικών μου παιδιών. Και ανθρώπους που επιλέγουν να παίζουν το μέλλον των παιδιών μας κορώνα – γράμματα, δε τους θέλω πια κοντά μου…. Η ασφάλεια του παιδιού σου είναι η υπέρτατη αξία σε αυτή τη ζωή, τι σχέση μπορώ να έχω μετά εγώ με κάποιον που επιλέγει να παίξει αυτή την ασφάλεια των παιδιών του, και κατ’ επέκταση και των δικών μας, κορώνα – γράμματα μου λες???
Και για να μη παρεξηγηθώ, δε μιλαω για τον αριστερό ιδεολόγο, αυτόν θα τον αποδεχθώ γιατι θα έχει ψηφίσει με βάση αυτά που πιστεύει τόσα χρόνια. Μιλάω για φίλους που ανήκουν στο κεντροδεξίο και δεξιό χώρο, που μοιράζονται τις ίδιες αντιλήψεις και τα ίδια ιδανικά, και που απλά επειδή δε τους αρέσει η φάτσα του Σαμαρά, ή επειδή πιστεύουν ίσως ότι οι Ευρωπαίοι μπλοφάρουν και δε θα μας διώξουν και ψηφίσουν έτσι τον δεξιό τζογαδόρο Καμμένο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου