Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ

του Ηλία Ηλιόπουλου

Είμαι ελεύθερος και Έλληνας
          Δύο χρόνια η χώρα καταστρέφεται και σε αυτό συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μας. Εξαιρούνται οι λίγοι που στηρίζουν την ευτυχία τους στη δυστυχία των άλλων και αυτοί είναι που υποστηρίζουν με μανία την πολιτική της Τρόικα που διεκπεραιώνει χωρίς ούτε μια αντίρρηση η Ελληνική κυβέρνηση δυστυχώς και τους ενισχύουν οι φίλους τους, οι συγγενείς τους, οι κουμπάροι, οι συναλλαγόμενοι κερδοσκόποι που όπως φαίνεται δεν ξεπερνούν το 7% που κάνει τα πάντα να εκμεταλλευτεί μέχρι
εξαθλίωση το υπόλοιπο 93%. Επειδή ως τώρα το μονόδρομο που οδηγεί στα Τάρταρα του έχουν φράξει τα οδοφράγματα, εγώ και οι φίλοι μου οφείλουμε να αντισταθούμε στα οδοφράγματα.
Οφείλουμε να αντισταθούμε γιατί είμαστε Έλληνες πολίτες και όχι υπήκοοι της Τρόικας. Γιατί πατρίδα μας είναι η Ελλάδα και όχι κάποιο προτεκτοράτο όπως επιδιώκει να την κάνει η συμμορία των ξένων αρπακτικών με τη σύμφωνη στήριξη της Κυβέρνησης. Δεν οφείλω καμία νομιμοφροσύνη στα ανδρείκελα και τους Εθνικούς μειοδότες. Εξάλλου σε είμαι ανδράποδο.
Δεν σέβομαι κανέναν που βουτάει ξεδιάντροπα και προκλητικά το υστέρημα που του συνταξιούχου και το αίμα και τον ιδρώτα του εργαζόμενου και αφήνουν εάν δεν διευκολύνουν κι άλλους  του φοροφυγά προκλητικά να πλουτίζει.
Δεν δέχομαι να γίνω συνένοχος συμπληρώνοντας με το υστέρημά μου το ποσό για τα 30 (τριάντα) αργύρια του Ιούδα. Δεν πρόκειται να αποδεχθεί την καθιέρωση του τιμήματος της προδοσίας.
Δεν τους αντέχω άλλο γιατί είναι και χυδαίος και συκοφάντες.
Αντιστέκομαι γιατί δεν θέλω, δεν γουστάρω, δεν το δέχομαι στην πατρίδα μου να κυριαρχεί η τρομοκρατία, ο εκβιασμός, ο παραλογισμός, η ανικανότητα και η ντροπή.
Αρνούμαι να δεχθώ ότι η χώρα μου είναι υποτελής στις εντολές των τοκογλύφων.
Οφείλω να αντισταθώ για να μην νομιμοποιήσω την ηλιθιότητα που θέτει 23% ή 13% ΦΠΑ σε προϊόντα άμεσης και βασικής κατανάλωσης επειδή έχουν διαφορετική γεύση.
Δεν θυμάμαι ποτέ από την παιδική μου ηλικία, ούτε και το έχω διαβάσει πουθενά ότι «Η Βλακεία είναι θεσμός» όπως επιχειρούν να μας πείσουν πολλοί αξιωματούχοι της πολιτικής.
Αφού ακόμα δεν αντιλαμβάνονται ότι η ταπείνωση του λαού μας σύντομα θα φέρει συνέπειες απρόσμενες και σίγουρα πολύ σκληρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου