Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

"Ουστ κοπρίτη", λέει ο Χάρρυ Κλυνν στο Ραγκούση

Τι ήθελε να κάνει τέτοιες δηλώσεις ο Ραγκούσης; Δεν ήξερε ότι καραδοκεί ο Χάρρυ Κλυνν; Δήλωσε λοιπόν ο Ραγκούσης: «Οφείλουμε να κάνουμε το καθήκον μας. Αυτό πιστεύουμε ότι ωφελεί τη χώρα και τις επόμενες γενιές.

Στη δική μου την περίπτωση, τα τρία μου παιδιά είναι η τρόικα που .....
λογοδοτώ και έχω στο μυαλό μου συνέχεια, αυτή είναι η τρόικα που καθοδηγεί τις αποφάσεις μου».Τι απαντά ο Χάρρυ Κλυνν; "Δε γνωρίζει ο εκ Πάρου ορμώμενους βλαχοδημαρχοσωτήρας ότι υπάρχουν οικογένειες που ζούνε αποκλειστικά από τα συσσίτια των Δήμων, των φιλανθρώπων και της Εκκλησίας… Δεν ξέρει τίποτα για παιδιά που υποσιτίζονται… Ούτε πάλι ότι η ανεργία στους νέους χτύπησε κόκκινο… Αγνοεί ότι επιχειρηματίες που αυτοκτονούν… Δεν ντρέπεσαι υπερφίαλε νεόκοπε σωτήρα να μιλάς για καθήκον, επόμενες γενιές και παιδιά; Εσύ έχεις παιδιά… Οι άλλοι τι έχουν, καλόπαιδα; ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΙΤΗ…"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου