Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Και 50% να πάρει η ΝΔ θα λένε γιατί δεν πήρε … 51%


Από το πρωί και με αφορμή το χθεσινό βαρόμετρο του  ΣΚΑΪ ακούμε τους γνωστούς αναλυτές και παρουσιαστές των ραδιοφώνων και τηλεοράσεων να μην λένε για το σχεδόν διψήφιο της διαφοράς ΝΔ- ΠΑΣΟΚ αλλά ότι η πρώτη “δεν πήρε ακόμα αυτοδυναμία”, “ο δικομματισμός πέφτει”, επειδή πέφτει το ΠΑΣΟΚ τους και χάνουν τον κόσμο κάτω από τα πόδια τους και άλλα τέτοια.
Νομίζω ότι την καλύτερη απάντηση την έχει δώσει ήδη ο Σαμαράς από την συνέντευξή του στην … Θεσσαλονίκη:

“Κοιτάξτε, στην αρχή όταν δεν ανεβαίναμε μας έλεγαν γιατί δεν ανεβαίνετε.  Μετά όταν ανεβήκαμε, άρχισαν να μας λένε γιατί δεν περάσατε ακόμα το ΠΑΣΟΚ;  Μετά όταν το περάσαμε το ΠΑΣΟΚ, μας είπαν γιατί δεν έχετε διαφορά αυτοδυναμίας;
Μόλις – και εγώ νομίζω ότι την έχουμε ήδη – φανεί ότι έχει αποκτηθεί αυτή η διαφορά αυτοδυναμίας, θα μας πουν ότι δεν έχετε άνετη αυτοδυναμία.  Και μόλις θα αποκτήσουμε και την άνετη αυτοδυναμία να είστε σίγουροι, θα μας πουν ότι έχουμε γίνει αλαζόνες. Αυτή είναι η μοίρα των κομμάτων που ανεβαίνουν.
Εμένα δεν με ενδιαφέρει να κερδίσω τις εκλογές για να κερδίσω τις εκλογές. Ούτε με ενδιαφέρουν οι δημοσκοπήσεις. Ούτε ποτέ μου έδωσα σημασία. Ούτε πιστεύω ότι πρέπει να δίνουμε σημασία στις δημοσκοπήσεις. Είμαι αντίθετος από τους περισσότερους σε αυτό.
Εγώ πιστεύω ότι ένας ηγέτης οποιασδήποτε χώρας και σε οποιοδήποτε επάγγελμα πρέπει να προηγείται των δημοσκοπήσεων. Να λέει αυτό πιστεύω, αυτό θα κάνω γιατί αυτό είναι καλό.  Η δημοσκόπηση μπορεί να έρθει αργότερα και τότε θα το καταλάβουν δεν έχει σημασία.
Αν παίρνατε δημοσκόπηση ποιοι πιστεύανε ότι το μνημόνιο θα πάει καλά και από μέσα, από τους δικούς μου ακόμα εάν βλέπατε ποιοι σου έλεγαν τότε να ψηφίσουμε ναι ή  όχι, από το στενό δικό μου περιβάλλον ακόμα υπήρχε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό για ναι.
Σήμερα, όλοι το δέχονται, πλέον. Έπρεπε εγώ να κάνω δημοσκόπηση εκείνη την ώρα;  Ασφαλώς είναι χρήσιμη η δημοσκόπηση, προς Θεού δεν λέω αυτό. Όχι.  Αλλά δεν πρέπει κανείς να αποφασίζει με βάση τη δημοσκόπηση.
Επομένως εμένα, αυτό που με νοιάζει είναι, όχι το να κερδίσουμε μόνο τις εκλογές.  Το πώς θα διοικήσουμε με νοιάζει, το πώς θα κυβερνήσουμε με νοιάζει.  Και να κυβερνήσουμε σωστά. Και για αυτό χρειάζομαι όλο τον κόσμο δίπλα μου, όλους. Σωστά, ενημερωμένους πολίτες.  Όλους. Και κάνω κάλεσμα σήμερα ιδιαίτερα στα νέα τα παιδιά, στους νέους επιστήμονες, ενημερωμένοι για τα εθνικά, για τα οικονομικά, για τα κοινωνικά, για τους στόχους μας.
Είμαστε μια ράτσα που, όταν είναι ενωμένη και ξέρει γιατί παλεύει, πολεμάει και κερδίζει. Και αυτό είναι εκείνο που εμένα με συγκινεί, αν θέλετε. Δεν με συγκινεί καθόλου το αν είμαι στο 30, στο 20 ή στο 40 ή στο 25. Αυτό που με συγκινεί είναι να κάνω το σωστό. Και αυτό πρέπει να γίνεται….”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου