Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Υπουργείο Παιδείας αγνοεί απλές αλλά σοφές ελληνικές παροιμίες και γι΄ αυτό προκαλεί όχι μόνο ειρωνικά σχόλια, αλλά και την οργή των συναδέλφων. Φαίνεται ξεκάθαρα αυτό από τη διαδικασία που ακολουθήθηκε στην επιλογή των νέων διευθυντών, με τις διευκρινιστικές εγκυκλίους που απέστειλε το Υπουργείο Παιδείας, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των ΠΥΣΔΕ αλλά και στους υποψήφιους διευθυντές. Κάποιοι στο Υπουργείο Παιδείας έμαθαν  να διατάζουν μόνο, να το παίζουν δηλαδή “Καπετάνιοι” χωρίς όμως να έχουν προηγουμένως τραβήξει κουπί. Γι΄ αυτό φαίνεται ότι αποφασίζουν για θέματα σημαντικά με παιδική
επιπολαιότητα ή ανευθυνότητα. Το ιστορικό της υπόθεσης είναι ενδεικτικό: Προκηρύσσονται επιλογές σχολικών συμβούλων και ξαφνικά μετά από λίγο παγώνουν τη διαδικασία, ξεκινούν εργασίες τα ΠΥΣΔΕ και στις 6-7-2001 στέλνουν οδηγία που αφορά τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών ΠΕ19 και ΠΕ20 και τους εκπαιδευτικούς που ως επιμορφωτές έχουν την πιστοποιημένη επιμόρφωση στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ, ανακαλώντας προηγούμενες εγκυκλίους της 9-6-2011 και 24-6-2011. Το πανηγύρι συνεχίζεται με δύο εγκυκλίους στις 18-7-2011: α) για τον έλεγχο δικαιολογητικών των υποψήφιων διευθυντών σχολικής μονάδας οι οποίοι χρησιμοποίησαν μεταπτυχιακά ή άλλα πιστοποιητικά και β) για τον αποκλεισμό των συναδέλφων που θα επιλεγούν διευθυντές, από τη διαδικασία επιλογής σχολικών συμβούλων. Το σίγουρο πάντως είναι ότι έφτασαν σε πολλά ΠΥΣΔΕ μετά το πέρας της διαδικασίας της συνέντευξης και της ανάρτησης των μορίων. “Οι εγκέφαλοι” του Υπουργείου είναι παλιάς τεχνολογίας γι΄ αυτό συχνά μπλοκάρουν ή “σκέφτονται” με καθυστέρηση.
Σε αντίθεση με τα Υπουργείο Παιδείας που φάνηκε “πελαγωμένο”, το τοπικό ΠΥΣΔΕ λειτούργησε με “ακρίβεια χιλιοστού”. Φάνηκε ξεκάθαρα από τις βαθμολογίες: 14,10  & 13,80… Μέσα σε 10 λεπτά δηλαδή κατανόησαν και αξιολόγησαν συνάδελφοι, τους συναδέλφους τους υποψήφιους, με τόση ακρίβεια που προκαλεί ταυτόχρονα θαυμασμό και απορία. Γιατί; Γιατί ως συνάδελφοι εκπαιδευτικοί πολλές φορές κάνουμε μήνες να αξιολογήσουμε τους μαθητές μας και παρ’ όλα αυτά συχνά μας ξεφεύγουν λεπτομέρειες. Πώς μπορεί να είναι επαρκή τα 10 λεπτά στην αξιολόγηση με τόση ακρίβεια των υποψήφιων Διευθυντών, αν και πολλά από τα διορισμένα μέλη που αξιολογούσαν ή δεν είχαν καθόλου ή είχαν μικρή διοικητική εμπειρία; Πάντως από τα λίγα που γνωρίζουμε φαίνεται ότι οι οδηγίες εκτελέστηκαν με “χειρουργική ακρίβεια”. Γι΄ αυτό και συνάδελφοι με μακρά διοικητική εμπειρία αδικήθηκαν εύσχημα. Ας μην ξεχνάμε ότι : “Στη ζωγραφική η λεπτομέρεια δημιουργεί τη διαφορά” και στην αξιολόγηση τα “δέκατα”.


                                                                                Η   Συντονιστική   Επιτροπή
                                                                                                       της ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
                                                                                               Β/ΘΜΙΑΣ   ΕΚΠ/ΣΗΣ  Ν.  ΛΑΡΙΣΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου